Ebaõnnestunult tahvelarvutite turul tegutsenud Hewlett-Packardi, Delli ja BlackBerry järel suurt edu lootnud Microsofti tahvelarvuti müük on osutunud tõeliselt nõrgaks ning see pole suutnud Apple'i iPadile vähegi ohtlikuks muutuda.
Microsoft on enda tahvelarvutit Surface RT müünud alates selle turule toomisest eelmise aasta oktoobris veidi üle miljoni ühiku, vahendab Bloomberg. Veebruari alguses turule toodud tahvelarvuti teine versioon Surface Pro on leidnud kõigest umbes 400 000 omanikku.
Kokku on Microsoft seega müünud ligi 1,5 miljonit Surface tahvelarvutit, mis jääb analüütikute ja firma enda ootustele selgelt alla. Enamik analüütikuid ootas läbimüügiks 2 miljonit ühikut, kuid oli ka prognoose, mis küündisid 3 miljoni ja enamani.
Bloombergiga vestelnud isikute sõnul on Microsoft ainuüksi Surface'i RT versiooni tellinud 3 miljonit ühikut, mis tähendab, et müük on suur pettumus ka firmale endale.
Microsoft tutvustas läinud aasta 18. juunil uut tahvelarvutit ja tõi selle müüki sügisel. Tahvelarvutile pandi suuri ootusi koos uue Microsofti operatsioonisüsteemiga Windows 8.
Ometi pole Microsoft taas edu saavutanud pikaaegse konkurendi Apple'i vastu, kes valitseb tahvelarvutite turgu. Microsoft on varasemalt üritanud Apple'i iPodiga konkureerida, tuues turule muusikamängija Zune, mille tootmine lõpetati 2011. aastal. Lisaks on Microsoft üritanud haarata nutitelefonide turgu enda telefoniseeriaga Kin, mille tootmine samuti lõpetati.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.
Hetkel kuum
“Kas nad äkki murravad mingeid salajasi lubadusi?"
Sõidame superrikastele mõeldud särtsuautoga Eesti teedel
Tagasi Äripäeva esilehele