11. september 2013 kell 21:00

Kiirmoekett laieneb jõuliselt

Eesti suurima müügipinnaga rõivamüüja LPP Retail Estonia teatas eile, vaid paar päeva enne esimese H&Mi kaupluse avamist Eestis, et uuendab ja avab järgmisel aastal kümme kauplust ning suurendab müügipinda 15 200 ruutmeetrini.

“Kokkulepped uute ja laienenud pindade avamiseks on kaubanduskeskustega sõlmitud, juba käib projekteerimine ning ehitus algab järgmise aasta alguses,” tutvustas LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass olukorda. “Järgime kontserni strateegiat suurendada kaubanduspindasid just olemasolevates ja hästi toimivates kaubanduskeskustes.”

Pass kinnitas, et laienemisplaan oli neil paigas juba enne teadmist, kas H&M tuleb Eesti turule või mitte. Passi sõnul suurendab H&Mi tulek külastatavust kõikides keskustes, kuhu Rootsi rõivakauplus läheb, ning uue konkurendi tulekust võidavad kõik samas keskuses olevad kauplused.

Hennes ja Mauritz räägib ainult endast. Hennes & Mauritz AB kõneisik Anne Lehtonen märkis kommentaariks LPP Retaili laienemisplaanidele, et peavad iseennast oma suurimaks konkurendiks, püüdes igal turul teiste ettevõtjatega võrreldes pakkuda parimat.

Tema sõnul muutub jätkusuutlikkus aina olulisemaks ning H&Mi soov on suureneva teadlikkusega klienti üllatada ja tema ootusi ületada. “Me oleme otsustanud üksikuid konkurente mitte kommenteerida, keskendudes selle asemel enda pakkumisele,” nentis Lehtonen.

Ligi 2500 ruutmeetril laiuv kauplus avatakse sel laupäeval Tallinnas Rocca al Mare kaubanduskeskuses. H&M jätkab laienemist, avades sügisel kauplused ka Tallinnas postimajas ja Kristiine keskuses.

LPP Retail Estonia poodidest avab järgmise aasta mais Viru Keskuses uksed uue kontseptsiooniga Reserved. Juunis on plaanitud Narva Astri kaubanduskeskuses kokku nelja uue (Reserved, Cropp, Mohito ja House) kaupluse avamine, kus müügipind kasvab seniselt 470 ruutmeetrilt 2477 ruutmeetrini.

Sügisel valmib Ülemiste kaubanduskeskuses viis rõivakauplust, mis hõlmab kokku 3112 ruutmeetrit kaubanduspinda. Ühtlasi on Ülemiste esimene kaubanduskeskus, kus on esindatud ja avatakse korraga kõik LPP kontserni viis kontseptsiooni, viienda kontseptsioon kaubamärk on Sinsay.

“Järgmise aasta lõpuks peaks meil olema avatud 25 kauplust, kui vahepeal ei teki uusi ja huvitavaid võimalusi äri laiendamiseks,” lisas Pass.

Tänavu aprillis avas LPP Retail Estonia Tallinnas Rocca al Mare kaubanduskeskuses piirkonna suurima Reservedi kaupluse, mis hõlmab 1500 ruutmeetrit müügipinda. Augusti lõpus taasavati Tartu Lõunakeskuses uue kontseptsiooniga Reservedi ja laiendatud Cropi kauplus. Nõrkade tulemuste tõttu sulges ettevõte septembris ühe Cropi kaupluse Rakvere Põhjakeskuses.

Aasta kaheksa esimese kuuga on LPP Retail ­Estonia OÜ emafirma LPP SA Capital Groupi käive võrreldes aasta varasemaga kasvanud neljandiku võrra, 573,6 miljoni euroni. Augustis suurenesid kontserni käibenumbrid 2012. aastaga võrreldes 31 protsenti, kasvades ligi 81,9 miljoni euroni.

 

 

Mis on mis

LPP Retail Estonia OÜ on rõivaste jaekaubandusettevõte Eestis, mis esindab kaubamärke Reserved, Mohito, House, Sinsay ja Cropp ning haldab 9200 ruutmeetrit kaubanduspinda. Firma annab Eestis tööd 164 inimesele. Esimese Reservedi kaupluse avas ettevõte 2002. aasta veebruaris.Hennes & Mauritz AB rajati 1947. aastal Rootsis ning on noteeritud Stockholmi börsil. Grupp hõlmab ka brände & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki, Weekday ning H&M Home.H&M Groupil on ligi 2900 poodi 49 turul, sealhulgas frantsiisiturud. Mullu oli ettevõtte müük koos käibemaksuga 16,2 miljardit eurot ning töötajate arv üle 104 000.

Hetkel kuum