• OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 5000,00%5 911,69
  • DOW 300,00%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,12%8 782,75
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,17
  • OMX Baltic0,21%307,5
  • OMX Riga−0,02%866,96
  • OMX Tallinn0,08%2 080,03
  • OMX Vilnius0,01%1 202,56
  • S&P 5000,00%5 911,69
  • DOW 300,00%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,12%8 782,75
  • Nikkei 225−1,3%37 470,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,17
  • 30.06.14, 16:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas suurendada müüki?

Möödunud nädalal Eestit külastanud Kanada ettevõtja ja rahvusvaheliselt tunnustatud koolitaja Eric Edmeades jagas soovitusi, kuidas olla edukas ettevõtluses, suurendada müüki ning kasvatada ettevõtte suuremaks.
Edmeades soovitas müügi suurendamiseks esimesena lahti saada sellistest väljenditest nagu kerge kasu ja lihtne müük. "Väga tihti teevad ettevõtted turundust sellele väikesele seltskonnale, kes on nagunii valmis ostma ja tagatipuks teavad nad väga hästi ka turuolukorda – nii hinda kui ka konkurente," rääkis Edmeades.
Ta soovitas strateegilises turunduses keskenduda suuremale inimeste grupile, kes soovivad saada rohkem infot toote kohta ja kelle ostuotsust on tarvis rohkem mõjutada. "Tihti on järsk müügikasv ettevõttele probleem, sest puuduvad süsteemid tellimuste täitmiseks või ei oska töötajad tellimusi täita," ütles Edmeades.
Loe pikemalt Edmeadese soovitusi Äripäeva müügijuhtide teemaveebist Bestsales.ee .

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele