• Jaga lugu:

    Maksude laiem avalikustamine sõltub infotarbijatest

    Maksu- ja tolliamet on valmis maksude avalikustamise diskussioonis kaasa lööma, teatas ameti peadirektor Marek Helm.Foto: Andras Kralla

    Praeguse maksude avalikustamise tabeli laiendamine ning edasiarendus sõltub seda infot tarbivatest kodanikest ja mittekodanikest, ütles rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika asekantsler Dmitri Jegorov.

    PwC raamatupidamise ja maksude konverentsil lausus Jegorov, et laiem avalikustamise küsimus on suunatud pigem infotarbijatele, kuna riigil on andmed niikuinii olemas. "Infotarbijad on kõik teised kodanikud ja mittekodanikud. Küsimus on pigem selles, kas nemad näevad selles kasu," ütles Jegorov.
    Maksu- ja tolliameti peadirektor Marek Helm lisas, et praegune tabel on avastamisruum eeskätt ettevõtjatele, aga ka näiteks majandusajakirjanikele. Kuidas minnakse andmete avalikustamisega edasi, sõltub ka ettevõtjatest endist. "Meie oleme valmis igasuguses arenduses ja diskussioonis kaasa lööma," märkis Helm.
    Helmi sõnul peaks huvitavamaid andmeid leidma näiteks aasta pärast esimese tabeli avaldamist, kui on olemas võrreldav informatsioon.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Reklaamituru taastumine kergitas Ekspress Grupi kasumit üle kahe korra
Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
Kasvanud digitellimuste maht ning taastunud reklaamiturg aitasid Ekspress Grupil teenida II kvartalis aasta võrdluses oluliselt rohkem kasumit ning käivet, selgub ettevõtte kvartaliaruandest.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Soome ehitusala otsib töömehi tikutulega
Soome ehituses on töömeestest karjuv puudus ja seepärast tuleb remondimeest vahel mitu kuud oodata, kirjutab Helsingin Sanomat.
Soome ehituses on töömeestest karjuv puudus ja seepärast tuleb remondimeest vahel mitu kuud oodata, kirjutab Helsingin Sanomat.