Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaubaveobörside tihenev konkurents

    Veoturg.ee ühe eestvedaja Germo Saare sõnul tehakse kaubaveos praegu palju tühisõite, nende portaal aitab ettevõtjatel seda probleemi lahendada.Foto: Eiko Kink, Äripäev

    Peagi alustab juba teine Eesti päritolu kaubaveobörs, mis aitab kokku viia paki- ja kaubasaatjad ning vedajad.

    Kui aasta alguses läks korraga üle maailma käima GSMvalvest välja kasvanud TransPlaza, siis lähiajal alustab teenuse pakkumist uus tulija Veoturg. Teenus on lihtne – paki omanik sisestab paki info, lähte- ja sihtkoha, vedamise aja ning pakutava tasu veebikeskkonda ning vedaja sisestab oma sõiduaja ja küsitava hinna. Nii leiavad vedajad ja veoste omanikud teineteist lihtsasti üles ja teenuse kasutamise tulemusena ei tehta nii palju tühisõite ja säästetakse meid ümbritsevat keskkonda.
    Portaali üks eestvedajatest Germo Saar põhjendas turuletulekut praktilise vajaduse, heade lahenduste puudumisega transporditurul ning asjatute tühisõitude rohkusega. “Põhilised probleemid on enamasti seotud aja, asukoha, transpordi liigi ja hinnaga. Vedajad on kindlasti kuskil olemas, kes on nõus püstitatud tingimustel kaubavedu tegema, aga me ei oska neid otsida,” selgitas Saar. Seetõttu asutigi looma keskkonda, kus esimesed kriteeriumid määrab kauba saatja vastavalt enda soovidele. Hind kujuneb vedudel reaalajas avalike vähempakkumiste käigus.Läbipaistev keskkond
    Veoturg.ee keskkonna kaudu saavad vedajad leida uusi kliente ning oma tegevust sellega optimeerida. “Jalgsi, auto, rongi, laeva, lennuki või miks mitte ka jalgrattaga. Meie ei piira transpordi liigi või kauba valikut. Meie motoks on “Igale kaubale on kuskil parim vedaja”,” rääkis Saar.
    Saare selgitusel on kauba info ja transpordi tingimused kõigile nähtavad, pakkuda saavad kõik tingimustele vastavad vedajad ning veose tellijal on hea ülevaade oma valikuvõimalustest. Turvalisuse suurendamiseks pakub veoturg.ee kauba kindlustamise võimalust.
    “Näiteks on teil vaja järgmisel nädalal transportida klaver Tallinnast Viljandisse. Sellisel juhul alustaksite tavaolukorras juba varakult helistamist ja e-kirjade saatmist, et leida sobiv pakkumine nii hinna kui aja järgi, mis vedajalegi sobib. Teete seda mitme vedajaga ning veedate palju aega arvuti taga nende kõigiga suheldes ja oma soovi nende järgi kujundades. Veoturg.ee kaudu jõuab info aga palju enamate kontaktideni, kes ei pruugi olla üldse ettevõtjad ega veoautojuhid. Klaveri võib lõpuks peale võtta hoopis mesinik, kes muidu järelhaagisega ühe otsa tühisõitu oleks teinud, kuid nüüd vähendab oma sõidukulusid ja on sellega väga rahul,” selgitas Saar.
    Tulevikus tahavad mehed arendada veoturg.ee-d veelgi mugavamaks transporditeenuse keskkonnaks, mida saavad kasutada nii eraisikud, väike- ja suurettevõtted kui ka riigiettevõtted. Alustatakse eeskätt Eesti jaoks mõeldud veebilehega, aga lähiajal plaanitakse turgu laiendada teistesse Balti riikidesse ja Põhjamaadesse.

    Veoturg.ee

    Loojaiks on Germo Saar koos ühe ida-virulase ja ühe pärnakaga

    Tööd alustab 28.08.2015

    Veopiirkond on Eesti, tulevikus plaanis laieneda Baltikumi ja põhjamaadesse

    Teenus on mõeldud kõigile

    TransPlaza.com

    Loojaks GPS logistika tarkvaraga tegelev GSMvalve

    Tööd alustas 6.03.2015

    Veopiirkond on kogu Euroopa

    Teenus on avatud kõigile, kuid erakliendid kasutavad vähe

    Turul olija konkurentsi ei karda
    Üks sarnast teenust juba pakkuv leht on TransPlaza, mis on GPS logistikalahenduste tarkvara pakkuva ettevõtte GSMvalve üks teenuseid. TransPlaza pole töös olnud veel aastatki, aga neil on juba üle 11 500 kliendi üle maailma. Turult väljatõrjumist GSMvalve juhatuse liige Hans Alter ei karda, pigem tervitab uut konkurenti rõõmuga.
    “Konkurent on alati teretulnud ja paneb rohkem pingutama. Ootame huviga, mida uus firma pakkuma hakkab,” ütles Alter. TransPlaza eeliseks peab Alter seda, et nende leht on rahvusvaheline ning pakke saab saata laiali üle terve maailma. TransPlaza kodulehel näeb reaalajas kõiki pakkumisi, mis üle Euroopa tehakse, ning igaüks saab valida nende seast endale sobiva.
    Tulevikus on GSMvalvel plaanis arendada veelgi enam IT-tooteid ja -teenuseid. Uus teenus on praegu testimisel ning see peaks avalikkuse ette tulema juba septembris.
    Autor: Kreete Sepp
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Tugev dollar paneb Eesti firmadele põntsu, mõne taskud täidab aga miljonitega
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.
Euro suhtes üha kallinev USA dollar Eesti majandusele midagi rõõmustavat ei tähenda: inflatsioon saab hoogu juurde, võitjaks käputäis ettevõtteid.