Google muutus küll augustis oma uue firma Alphabeti tütarfirmaks, kuid investorite mured on pärast seda muudatust jäänud samaks.
![Google vajab uut strateegiat](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=043ec37c-9658-549b-9882-6f320314f025&width=3840&q=70)
- Google vajab uut strateegiat Foto: EPA
Ka teised ettevõtte üksused, sh firma
isesõitev auto ja terviseprojekt, koondusid uue emafirma alla. CNBC kirjutas, et muutuse eesmärgiks on pakkuda investoritele selgemat ülevaadet erinevate äride toimimisest ning anda suurem autonoomsus projektidele nagu interneti leviala laiendamine kuumaõhupallidega.
Alphabet valmistub esmakordselt avaldama oma kvartalitulemusi, kuid investorid küsivad jätkuvalt juba aastaid üleval olnud küsimust: kus on ettevõte peale otsingumootorit veel silma paistnud?
Otsingumootor on
Google'it toitnud juba 17 aastat ning toonud sisse üle 60 miljardi dollari aastas ja kasvatanud ettevõtte turuväärtuseks üle 450 miljardi dollari.
Oma kasvu säilitamiseks peab Alphabet suurendama digireklaami mahtu. Investeeringud mobiilsetesse reklaamidesse, uued suunatud sihtpakkumised, mis konkureerivad Facebookiga ning rakenduste reklaamid peavad hakkama tulemusi näitama.
Analüütikud prognoosivad Alphabeti kolmanda kvartali müügitulu kasvuks 12% ehk 18,5 miljardit dollarit. Tulu aktsia kohta peaks kasvama 4,09 dollarilt aktsia kohta 5,77 dollarile.
Üheks Alphabeti väljakutseks on üleminek mobiilsele otsingule, kuna üha enam päringuid tehakse nüüd nutitelefonidest; mobiilne maailm on aga personaalarvutite internetist erinev.
Tarbijad suunduvad otse oma lemmikrakendusesse ning avavad linke otse
Facebookis,
Twitteris ja Pinterestis ning tihtipeale jääb Google’i otsing tahaplaanile.
Hoolimata takistustest on Google’i väljavaated aga piisavalt tugevad. JMP Securities analüütik Ronald Josey soovitab aktsiaid osta ning prognoosib, et ettevõtte aktsia hind kerkib 847 dollarile.
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele