Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vene Airbusi katastroofi seostatakse üha enam pommiga

    Laupäeva varahommikul kukkus Egiptuses Siinai poolsaarel alla Vene lennufirma Kogalõmavia/Metrojet lennuk, mis võttis 224 inimese elu.Foto: epa

    Suurbritannia välisminister Philip Hammond ütles, et Vene reisilennuki katastroofi taga on kõige tõenäolisemalt pardal olnud pomm, vahendab Reuters.

    „Jõudsime järeldusele, et on väga suur tõenäosus, et katastroofi põhjustas lennuki pardal olnud lõhkekeha,“ ütles Hammond eile pärast David Cameroni juhitud valitsuskomitee koosistumist, kus arutati kriisiolukorras tegutsemist.
    Hammondi sõnul soovitavad Briti võimud hoiduda Sharm el Sheikhi lendamisest, kui selleks pole erilist vajadust. Praegu on paljud lennud Suurbritanniast Sharm el Sheikhi teadmata ajaks edasi lükatud ning Downing Street soovitab Egiptuse kuurordis olevad Briti turistid, keda arvatakse seal olevat umbes 20 000, ära koju tuua.
    Eile tegi Ühendkuningriigi valitsus avalduse, milles väljendas muret, et Vene reisilennuki A321 katastroofi põhjuseks võis olla lõhkekeha. „Kuni uurimine käib, ei saa me seda täie kindlusega öelda, miks Vene lennuk alla kukkus, kuid praeguseks ilmnenud andmete valguses on meil hirm, et katastroofi põhjuseks võis olla lõhkekeha,“ selgitas valitsus avalduses.
    Lennuki kahe musta kasti uurimisele lisaks võtsid Egiptuse spetsialistid õnnetuspaigalt ka liivaproove, et tuvastada, kas asjasse võis olla segatud pomm. Seni on Egiptus tõrjunud võimalust, et lennuki allakukkumise taga on Islamiriik.
    Vene lennufirmale Kogalõmavia kuulunud Airbus A321, mis oli eelmise laupäeva varahommikul teel Egiptuse kuurortlinnast Sharm el Sheikhist Peterburi, kaotas 23 minutit pärast õhkutõusmist maaga ühenduse ning kadus radariekraanidelt. Lennuk kukkus alla Siinai poolsaarel. Kõik pardal olnud 224 inimest hukkusid.
    Lennuki allakukkumispäeval, 31.oktoobril, kirjutasid AFP ja Reuters, et terrorirühmituse Islamiriik kontrolli all olev grupeering võttis toimunu eest vastutuse. Egiptuse president Abdel Fattah el-Sisi aga nimetas seda avaldust põhjendamatuks spekulatsiooniks.
    Üleeile, 3. novembril kirjutas Venemaa infoagentuur TASS uurimisega lähedalt seotud allikale toetudes, et hukkunute kehadel ei ole leitud plahvatusega kaasnevaid jälgi. Samas, kirjutas agentuur, tuvastati lennuki allakukkumise kohas elemente, mis ei ole pärit selle konstruktsiooni osade hulgast.
    Ameerika telekanal CNN vahendas Ühendriikide luurespetsialistide hinnangut, mille põhjal plahvatas lennuki pardal pomm, mille olid sinna sokutanud Islamiriigi või sellega seotud mässulised.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Elektriautotootja rahamure pani suured aktsiapakid liikuma
Stockholmis noteeritud Volvo Cars jagas finantsprobleemides elektriautotootja Polestari osaluse oma aktsionäridele, kelle seas suurim on Hiina Geely. Geely omakorda müüs suure paki veokitootja Volvo aktsiaid, et Polestari toetamiseks raha vabastada.
Stockholmis noteeritud Volvo Cars jagas finantsprobleemides elektriautotootja Polestari osaluse oma aktsionäridele, kelle seas suurim on Hiina Geely. Geely omakorda müüs suure paki veokitootja Volvo aktsiaid, et Polestari toetamiseks raha vabastada.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Raadiohommikus: seentest elektriautode suuromanikuni Jäta oma küsimus hommikuprogrammi külalistele
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Äripäeva raadio reedene hommikuprogramm sisaldab mitut uudist – kiiresti arenevas seente maailmas tegutsev Eesti idufirma teatab oma värskest saavutusest ning selguvad arvamuskonkursi Edukas Eesti nominendid.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.