Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Seitse internetiturunduse nippi 2016. aastaks

    Uuel aastal võiks üle vaadata ka turundusstrateegiadFoto: Veiko Tõkman

    Ajakiri Entrepreneur on kirja pannud seitse nippi, mida kaasaegne ettevõtja peaks kindlasti internetiturunduse kohta teadma ning sel aastal ka kasutusele võtma.

    Internetiturunduse strateegiad muutuvad väga kiiresti, mistõttu on oluline ajaga kaasas käia. Need võtted, mis võisid töötada edukalt mõni aeg tagasi, võivad nüüd olla juba maha kantud. Seetõttu peaks käesoleval aastal kaaluma järgnevaid internetiturunduse nippe:
    Vaata blogist kaugemale. Kuigi blogimine on jätkuvalt populaarne ning päevakajaline viis oma toote tutvustamiseks, tuleks siiski arvestada sellega, et paljud, kaasa arvatud sinu konkurendid, kasutavad turundamiseks blogisid. Seega oleks mõistlik mõelda kaugemale ning proovida teisigi kanaleid oma toote tutvustamiseks – ajakiri Entrepreneur pakub välja oma YouTube’i kanali avamise: video on vaataja jaoks atraktiivne ning samuti on seda odav teha: juba nutitelefoniga saab teha piisavalt hea kvaliteediga videosid.
    Keskendu mobiilile. Iga ettevõtja teab, et mobiiltelefonist ei saa tänapäeval enam üle ega ümber vaadata, vastupidi, need muutuvad üha olulisemaks. Seepärast on väga oluline, et ettevõtte kodulehekülg oleks mobiilisõbralik: arusaadav ning loetav ka väikselt ekraanilt.
    Anna brändile nägu. Sotsiaalmeedia võimaldab ettevõtjal anda oma ettevõttele näo. See tähendab, seda, et üksnes sellest, et ettevõte omab sotsiaalmeedia kontot, enam ei piida. Ettevõtte klientidel on tarvis kedagi, kes neile ettevõttega suhestuks. Siinkohal võib hea näitena võib tuua T-Mobile’i juhi John Legere’i, kelle säutse T-Mobile pidevalt oma Twitteri kontol jagab. See annab ettevõttele inimliku dimensiooni ja muudab kliendile lähedasemaks.
    Tee oma veebileht kasutajasõbalikuks. On väga oluline, et kasutajad saaksid ettevõtte kodulehelt meeldiva kogemuse: keegi ei viitsi jännata veebilehel, kus vajalikku infot pole lihtne leida või mis laeb väga aeglaselt. Veelgi enam, veebileht peaks ladusalt töötama kõigi seadmetega.
    Selleks, et teada saada, kas kodulehekülg on kasutajale mugav, on kõige lihtsam läbi viia küsitlus. Vastajad saavad ritta seada need aspektid, mis neile kodulehe juures meeldivad ning vastupidi. Lähtuvalt neist vastustest peaks olema võimalikult paindlik ning antud soovitusi võimaluse piires ka ellu viima.
    Selleks, et teada saada, kui kasutajasõbralik on sinu ettevõtte veebilehekülg, tasub kasutada näiteks tasuta veebianalüsaatoreid Google PageSpeed Insights või GTmetrix. Viimased annavad hea ülevaate sellest, missuguseid elemente peaks ning võiks oma veebilehe puhul parendada.
    Keskendu igale inimesele eraldi. Sotsiaalmeedia kaudu turundamine on eelarvesõbalik ning kindlasti tasub seda mitmel moel ära kasutada. Sotsiaalmeedia võimaldab sul üheaegselt jõuda nii kogu sihtgrupini kui ka sihtgrupi kindlate osadeni, mis teeb turundamise veelgi mõjusamaks. Siinkohal on hea tuua näide ettevõttest Uwheels, kes lasi kuulsustel reklaamida oma tooteid nende sotsiaalmeedia kanalites, mis võimaldas ühtlasi jõuda kitsama sihtgrupini. Pole vist tarvis öelda, et ka toodet oma sotsiaalmeedia kanalil reklaaminud kuulsuse isik oli hoolega läbi kaalutletud. Samuti tegi ettevõte koostööd mõne väiksema nišifirmaga, kellel polnud küll väga suur kliendibaas, ent see-eest olid kliendid ettevõttele lojaalsed ning usaldasid brändi. See aitas ühtlasi tõsta ka Uwheelsi usaldusväärsust.
    Proovi uuestiturustamist. Uuestiturustamine või turundusstrateegia kohandamine oli möödunud aastal üsnagi populaarne märksõna. Ja on seda ka sel aastal. Taaskord on siinkohal oluliseks elemendiks kliendilähedus.
    Facebookist üksi ei piisa. Turundamise jaoks võiks kasutada teisigi sotsiaalmeedia kanaleid peale Facebooki. Proovida tasuks Instagrami ning Snapchati. Mõistagi pole kuhugi kadunud ka Twitter ning LinkedIn, mis on samuti head platvormid oma toote tutvustamiseks. Samuti pole paha, kui avada oma toote tutvustamiseks konto mõnel meil vähem tuntud veebisaidil, kaotada pole ju midagi.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Kui “info ei liigu” ehk miks õppida juhina arenemiseks kommunikatsiooni
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.