Pärast USA keskkonnakaitseagentuuri (EPA) teadet, et Prantsuse autotootjad on kasutanud petutarkvara, kutsus Prantsuse valitsus kokku sõltumatu tehnilise komisjoni, teatas Renault.
- Renault tehas Sloveenias Foto: Reuters
Sõltumatu tehnilise komisjoni eesmärk on kontrollida, et Prantsuse autotootjad ei ole paigaldanud sarnaseid seadmeid oma sõidukitesse. Sellest tulenevalt on ministeeriumi volitusel tegutsev ametkond UTAC hetkel testimas järgemööda 100 sõidukit, sealhulgas 25 Renault’ sõidukit – arv, mis vastab Renault’ turuosale Prantsusmaal.
Renault teatel on 2015. aasta lõpu seisuga, kui ametkond oli jõudnud testida 11 sõidukit, sealhulgas 4 Renault’ sõidukit, said Prantsuse riigiasutused alustada tulemusarutelusid Renault’ inseneritiimiga. Prantsuse energia- ja kliimaagentuur (DGEC), mis on majandus, jätkusuutliku arengu ja energeetikaministeeriumi poolt määratud peamiseks kontaktiks sõltumatule tehnilisele komisjonile, on täna seisukohal, et käimasolev kontroll ei paljasta petutarkvara kasutamist Renault’ sõidukites.
Samal ajal otsustas Prantsusmaa pettustevastane amet (DGCCRF) läbi viia täiendavaid kohapealseid kontrollkäike ja materjalide uurimisi, et olla täiesti kindel sõltumatult tehniliselt komisjonilt saadud esmastes tulemustes.
Seotud lood
Ettemaksed on tehingute tegemisel tavalised, kuid samas kaasnevad nendega alati ka riskid. Pole just harvad olukorrad, kus tarnija ei suuda finantsraskuste või tarneahela häirete tõttu tellimust täita, misjärel võivad ettevõtted oma rahast ilma jääda. Balti riikides tegutsev krediidikindlustusmaakler Credeo pakub koostöös Allianz Trade’iga, üleilmse juhtivettevõttega krediidikindlustuse valdkonnas, ettemaksete kindlustamise teenust, mis pakub lisakaitset just selliste olukordade puhul.