• OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 27.01.16, 21:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Odav kütus hoogustab Jeepide ja RAMide müüki

Seoses tarbijate nõudluse kasvuga otsustas Fiat Chrysler, et ettevõte suurendab oma populaarsete mudelite Jeepi ja RAMi tootmist Põhja-Ameerika tehastes.
Odav kütus hoogustab Jeepide ja RAMide müüki
  • Foto: EPA
Ettevõtte eesmärk on suurendada Jeepi globaalset müüki 2018. aastaks 2 miljoni autoni aastas; seda on 100 000 auto võrra enam, kui firma varem prognoosis. Seoses madalate kütusehindadega on nõudlus maasturite järele kasvanud.
Kuigi on võimatu ennustada, milliseks kujunevad kütusehinnad pikas perspektiivis, püüab ettevõte oma peamise kasumiallika tootmist jätkuvalt kasvatada. 2015. aastal teenis Fiat Chrysler 410 miljonit dollarit kasumit, seda suuresti tänu Jeepi edule.
Eelmisel aastal kasvas USAs Jeepide müük 24% rekordilise 865 028 sõidukini. Üle maailma müüdi 1,2 miljonit sõidukit. Peale seda, kui Fiat ostis 2009. aastal Chrysleri, on Jeepi globaalsed müügitulemused kasvanud üle 334%. Autotootjal on kohati keeruline üha suureneva nõudlusega toime tulla.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka RAM maasturite müüginumbrid on stabiilselt kasvanud. Eelmisel aastal kasvas USAs RAMide müük 4,5% ehk maha müüdi 500 000 autot; 2009. aastal müüdi aga vaid 177 000 autot.
"Jeep on klassikaline näide brändist, mis on võimeline palju enamaks, kui see, mida tehakse täna. See vajab aga toodet ja laiendusi,” sõnas ettevõtte juht.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele