Cherry vahendusel reise müünud Saksamaa reisikorraldaja ei kavatse oma kohustusi täita, mistõttu plaanib tarbijakaitseamet kohtusse minna.
- Cherry lõpetas tegevuse. Foto: Anti Veermaa
Vautšerikeskkonna cherry.ee kaudu vahendati Saksamaa reisikorraldaja WOW Travel GmbH / Tom Travel GmbH koostatud pakettreise. Tarbijakaitseamet on tuvastanud, et reisiettevõtja ei ole 5. juunil toimuma pidanud Horvaatia reisile ühelgi ajahetkel teinud ühtegi broneeringut Nordic Aviation Group/Adria Airways lendudele, mis pidid olema pakettreisi osaks, ega majutusasutuses Sagitta Holiday Village, mis pidi pakettreisilepingu järgi osutama majutusteenust pakettreisi osana.
Lisaks on amet tuvastanud, et ka sama ettevõtja pakutud 12.–19. juuni ning 19.–26. juuni Horvaatia pakettreisideks ei ole tehtud reisijatele mitte ühtegi broneeringut. Broneeringud puuduvad ka sügisel toimuma pidanud reisidele.
Wow Travel GmbH on eile ameti järelepärimisele saadetud vastuses keeldunud nii reiside korraldamisest kui ka reistasude tagastamisest tarbijatele.
Valeteave algusest peale
Tarbijakaitseameti hinnangul on WOW Travel GmbH rikkunud nii pakettreisilepingust tulenevaid kohustusi tarbijate ees kui kasutanud ebaausaid kauplemisvõtteid, esitades ebaõiget teavet teenuse olemasolu kohta. Arvestades, et pakettreiside osadena oli plaanis kasutada liinilende, ei ole lendude täituvuse tõttu mõeldav, et broneeringud tehakse viimasel minutil. Seetõttu on alust arvata, et ettevõtjal ei olnud algusest peale plaanis vastavaid pakettreisi teostada, st tarbijatele on antud valeteavet teenuse olemasolu kohta.
Tarbijakaitseamet peab tarbijate majanduslike huvide seisukohalt kõige otstarbekamaks reisijate ühise tsiviilkohtumenetluse algatamist Saksamaa reisikorraldaja Wow Travel GmbH suhtes reisitasude hüvitamiseks. Tarbijakaitseamet otsib praegu selleks parimat võimalikku lahendust.
Seotud lood
FIDE kiir- ja välkmale maailmameistrivõistlused toimuvad 2024. aastal esmakordselt New Yorgis. 26. detsembril Wall Streetil algav suursündmus toob kokku maailma tippmaletajad ja rõhutab male sümbolväärtuseid – strateegiat ja riski –, mida seekord väljendatakse globaalse ärikeskuse südames.