Aasta algul uued kodumaised omanikud saanud ja oktoobri alguses uue kaubamärgiga turule tulnud Coop Pank teatas, et kasvatas tänavu 9 kuuga olulisemate äriliinide tegevusmahte ja teenis erakorraliste tulude toel suure kasumi.

- Coop Panga nõukogu esimees Jaanus Vihand ning juhatuse esimees Margus Rink.
- Foto: Andras Kralla
Panga laenuportfell kasvas aasta algusega võrreldes 40 protsenti ja ulatus septembri lõpu seisuga 215 miljoni euroni. Hoiuseportfell kasvas samal ajal 22 protsenti, ulatudes 309 miljoni euroni.
Coop Panga 9 kuu puhaskasum oli 4,4 miljonit eurot, sisaldades kinnisvara müügist tekkinud erakorralist kasumit 3,2 miljonit eurot. Panga neto intressitulu kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 46 protsenti ehk 2,5 miljoni euro võrra 7,9 miljoni euroni.
Kasumlikkusele avaldasid negatiivset mõju Läti filiaali sulgemisega seotud kulutused, samuti uue kaubamärgi kasutusele võtmisega seotud kulud. Erakorralistest tuludest teenitud kasumi investeerib pank tegevuse laiendamiseks, selgitas pank pressiteate vahendusel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Coop Panga juhatuse esimehe Margus Rinki sõnul on see sügis Coop Panga jaoks pöördelise tähtsusega, sest kolmanda kvartaliga lõppes ligi 9 kuud kestnud periood panga tegevuse ümberkorraldamiseks ja uue kaubamärgi kasutuselevõtuks.
Panga klientide arv on tänavu kasvanud 1300 võrra. Koos tütarettevõtetega annab pank tööd ligi 200 inimesele peakontoris ja 14 üle Eesti paiknevas esinduses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!