• OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105
  • OMX Baltic−0,05%272,79
  • OMX Riga−0,15%874,26
  • OMX Tallinn−0,46%1 752,26
  • OMX Vilnius−0,1%1 048,12
  • S&P 5000,38%5 995,54
  • DOW 300,59%43 988,99
  • Nasdaq 0,09%19 286,78
  • FTSE 100−0,84%8 072,39
  • Nikkei 2250,3%39 500,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105
  • 24.01.18, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu linn ja GoBus sõlmivad bussiliiniveo lepingu

Tartu linn sõlmib täna lepingu bussihanke võitja ASiga GoBus. Bussiliiniveo lepingu allkirjastavad raekojas Tartu linnavalitsuse linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak ja ASi GoBus juhatuse esimees Enn Randmaa.
Tartu linn ja GoBus sõlmivad bussiliiniveo lepingu
  • Foto: Tairo Lutter / Postimees / Scanpix
"Tegemist on kahtlemata pöördelise sündmusega Tartu ühistranspordi ajaloos, sest lõpule jõuab diiselbusside ajastu. Samuti on uus liiniveoleping üks suuremaid lepinguid, mis Tartu linnal on tulnud sõlmida - kümneks aastaks sõlmitava lepingu kogumaht on 66 miljonit eurot. Tartlastele tagab see aastateks 2019-2029 mugava ja keskkonnasäästliku ühistranspordi," ütles abilinnapea Raimond Tamm.
Tartu linnavalitsus kuulutas välja riigihanke Tartu linna avaliku bussiliiniveo teenuse osutaja leidmiseks 2016. aasta 1. detsembril. Hanketingimuste kohaselt peavad kõik linnaliinidel sõitvat 64 bussi olema uued ja kasutama mootorikütusena metaangaasi. Bussid peavad olema madalapõhjalised ning neis peab olema ratastooli või lapsevankriga sisenemise võimalus.
Bussihanke tulemused kuulutati välja 2017. a juunis. Hankel osalenud kaheksast bussifirmast esitas soodsaima pakkumuse AS GoBus, kes pakkus liiniveo arvestuslikuks aastahinnaks 6,6 miljonit eurot. Hanke objektiks oli liinikilomeetri hind, mida hakatakse korrigeerima kord kvartalis liinikilomeetri maksumuse muutumise indeksi alusel.
Hanke võitjaks tunnistatud ASiga GoBus ei saanud linn aga lepingut sõlmida, kuna mitmed teised hankel osalejad vaidlustasid hanke tulemused. Kohtuvaidlused kestsid üle poole aasta. Tartu bussihankega seotud vaidlusi arutati riigihangete vaidlustuskomisjonis, haldus- ja ringkonnakohtus, mis kõik leidsid, et linnavalitsuse poolt ASi GoBus pakkumuse edukaks tunnistamine on olnud õiguspärane. Riigikohtu viimased otsused tänavu jaanuari alguses andsid linnavalitsusele õiguse sõlmida hankeleping ASiga GoBus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele