• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 19.12.18, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamiagentuuri omanik investeerib kinnisvarasse

Priit Eiber.
  • Priit Eiber.
  • Foto: Eiko Kink
Digitaalturundusega tegeleva reklaamiagentuuri OÜ Itech Media Solutionsi juht ja omanik Priit Eiber on omanikutulu suunanud peamiselt kinnisvarasse.
Priit Eiber on ettevõttest kopsaka dividendi välja võtnud kaks aastat jutti, selgub täna ilmunud Dividendi TOPist. "Reklaam on mingil määral justkui tükitöö," selgitab Eiber. "Sa reklaamid midagi, see toob sulle kasumit, aga sa ei saa investeerida oma tegevust suuremaks. Seetõttu tuleb teenitud kasum välja võtta ja leida investeerimiseks muud viisid."
Kuhu investeerite?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Peamiselt on raha läinud kinnisvarasse Eestis.
Firma on tegutsenud kaheksa aastat. Mis on edu taganud?
Ettevõte on vaikselt kasvanud igal aastal, ka tänavune on eelmisest parem olnud. Eesmärk on olla efektiivne. Kui üks asi juba töötab, siis tuleb saada üha paremaks ja paremaks ning mitte otsida muud tegevust ja uusi väljundeid. Viimasel ajal oleme pühendunud eelkõige suurematele klientidele, sest see on efektiivsem. Enamik kliente on Ameerika Ühendriikidest ja Kanadast ning natuke ka Euroopa riikidest.
Meie tegevusala on reklaami vahendamine internetis, müüme teiste ettevõtete tooteid ja teenuseid. Meil on justkui enda toode, mida me ulatuslikult reklaamime, aga tegelikult on see produkt laenatud, selle taust ja kasutajakeskkond tuleb äripartnerilt. Et paremini aru saada, toon näite autotööstusest: on küll mingi automudel, aga tegelikult tulevad selle mudeli osad mingi teise auto tehasest.
Kui te ei tegutseks reklaaminduses, siis milline muu ärivaldkond tundub perspektiivne?
Olen lõpetanud Tallinna tehnikaülikoolis informaatika eriala. Mul on IT-taust ja ju ma tegutseksin ikka selles valdkonnas. Oma firma müügi peale pole ma mõelnud. Mul on eesmärgid, kuhu pürgida, ja ka tahtejõud on olemas.
Täna ilmunud Dividendi TOPi leiab siit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele