• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,35%6 607,08
  • DOW 30−0,04%45 815,51
  • Nasdaq 0,76%22 308,61
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,19
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,35%6 607,08
  • DOW 30−0,04%45 815,51
  • Nasdaq 0,76%22 308,61
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,19
  • 30.01.19, 12:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oleks Riia lähedal kas või üks CNG-tankla

Kui Lätis oleks kas või üks CNG-tankla Riia lähedal, poleks gaasiveokiga Euroopas käimine mingi küsimus, tõdesid Äripäeva teemaveebile Logistikauudised.ee Apex Logisticu mehed, kes võtsid ette 3600 km pikkuse reisi.
CNG-veok Saksamaal Felta gaasitanklas.
  • CNG-veok Saksamaal Felta gaasitanklas.
  • Foto: Apex Logistic
Kulud pärast auto Euroopast naasmist lõi kokku Apex Logisticu transpordiosakonna juht Timo Taniel, kelle sõnul tuli umbes viiendik soodsam kui diiselautoga. Keskmine kulu oli 29 kg / 100 km ehk kilomeetri hind oli sõltuvalt gaasi hinnast 23–29 senti. Arvestatav lisasääst tuli tema sõnul aga sellest, et gaasiautod on Saksamaal teemaksust vabastatud. See aitas ka siluda tõsiasja, et surugaas ise on Euroopas kallim.
Eesti-siseseid vedusid tegev Stonewolf katsetas sama autot mõni aeg varem. Test päädis sellega, et ühele samasugusele autole antigi tellimus sisse.
Milline oli Stonewolfi rahaline kogemus, saab lugeda pikemalt Äripäeva teemaveebist Logistikauudised.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele