• OMX Baltic−0,07268,75
  • OMX Riga−1,24913,47
  • OMX Tallinn−0,041 742,16
  • OMX Vilnius−0,32996,34
  • S&P 500−0,165 555,74
  • DOW 30−0,1440 358,09
  • Nasdaq −0,0617 997,35
  • FTSE 100−0,388 167,37
  • Nikkei 225−0,9339 225,56
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,34
  • OMX Baltic−0,07268,75
  • OMX Riga−1,24913,47
  • OMX Tallinn−0,041 742,16
  • OMX Vilnius−0,32996,34
  • S&P 500−0,165 555,74
  • DOW 30−0,1440 358,09
  • Nasdaq −0,0617 997,35
  • FTSE 100−0,388 167,37
  • Nikkei 225−0,9339 225,56
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,34
  • 10.09.19, 13:16

Tuleviku kütuseturul kuulutatakse sõda diislikütusele

Eestlased on viimase 15 aastaga kinnistanud oma diisliusku, kuid see tekitab peavalu riigile, kes on hädas Euroopa Liidu keskkonnapoliitika eesmärkidega. Tänavusel kütuseturu aastakonverentsil selgus, et ministeeriumites plaanitakse põhimõttelisi maksu- ja turureeglite muudatusi.
Tänavusel kütuseturu aastakonverentsil tõdes rahandusministeeriumi maksu- ja tolliameti osakonna asekantsler Dmitri Jegorov, et diiselkütuse aktsiisi kasvu aeglustumine toetab Eesti tarbijaskonna nõudlust diiselautode järele.
  • Tänavusel kütuseturu aastakonverentsil tõdes rahandusministeeriumi maksu- ja tolliameti osakonna asekantsler Dmitri Jegorov, et diiselkütuse aktsiisi kasvu aeglustumine toetab Eesti tarbijaskonna nõudlust diiselautode järele. Foto: Andres Haabu
Kui eraklientide ostukäitumist on riigil seaduste ja normidega keeruline mõjutada, siis ettevõtjate puhul on riigi reeglite mõju tugevam. Sestap on majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ning keskkonnaministeerium võtnud sihiks vähendada just transpordisektori heitmekoguseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele