• OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 5000,71%6 408,19
  • DOW 300,14%44 521,37
  • Nasdaq 1,15%21 371,66
  • FTSE 1000,06%9 142,16
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,72
  • OMX Baltic−0,13%295,02
  • OMX Riga0,43%910,56
  • OMX Tallinn−0,15%2 033,02
  • OMX Vilnius0,13%1 202,86
  • S&P 5000,71%6 408,19
  • DOW 300,14%44 521,37
  • Nasdaq 1,15%21 371,66
  • FTSE 1000,06%9 142,16
  • Nikkei 2251,02%41 069,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%91,72
  • 12.09.19, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viis põhjust, miks ettevõtted ei saavuta eesmärki

Selleks, et edukas olla, peab igal ettevõttel, sõltumata organisatsiooni suurusest, olema kindel strateegia ehk teadmine, kuhu suunas kogu meeskond liigub, leiti Äripäeva raadio saates „Kasvukursil“. Strateegia teostamisel ähvardavad ettevõtjaid aga lõksud.
Äripäeva raadio saates "Kasvukursil" jagasid Krimelte/Wolf Groupi juhatuse esimees Peeter Tohver (vasakul), Grant Thorton Baltic juhtivpartner Mati Nõmmiste (keskel) ja TargetOne tegevjuht Margus Žuravljov soovitusi ettevõtte strateegia koostamiseks ja elluviimiseks. Vestlust juhtis Aivar Hundimägi
  • Äripäeva raadio saates "Kasvukursil" jagasid Krimelte/Wolf Groupi juhatuse esimees Peeter Tohver (vasakul), Grant Thorton Baltic juhtivpartner Mati Nõmmiste (keskel) ja TargetOne tegevjuht Margus Žuravljov soovitusi ettevõtte strateegia koostamiseks ja elluviimiseks. Vestlust juhtis Aivar Hundimägi
Strateegia loomine kujutab endast kindlate eesmärkide seadmist koos tegevusplaaniga nende saavutamiseks. Samuti peab ettevõttes olema valmisolek strateegiat ja sellega seonduvaid tegevusi üle vaadata. „Tähtis on ära kirjeldada ettevõtte eesmärk, panna paika, mis faasis ettevõte oma elukaares pesitseb, ning analüüsida, mis faktorid aitavad jõuda sinna, kuhu soovitakse,“ sõnas Grant Thornton Balticu juhtivpartner Mati Nõmmiste. „Juhid peavad omama helikopterivaadet ehk teadma põhiprobleemkohti, mis ettevõttel on, nii on võimalik kaardistada edufaktorid ja segavad faktorid ning tuletada tegevused.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.07.25, 11:58
Eramu ehitus: miks saabub pettumus, kui katus on peal?
Mida tähendab päriselt kodu loomine ja miks algab see teekond hoopis unistuste korrastamisest, mitte esimese kopa maasse löömisest? Sellest kuuleb värskest sisuturundussaatest “Eramaja ehitus”.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 16 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele