Digitaalse klienditeeninduse platvormi pakkuv Eesti-USA idufirma Glia kaasas 78 miljonit dollarit, tänu millele on kogurahastus nüüd 107 miljonit dollarit.
Glia kasvas 2020. aastal rohkem kui 150% võrra, kui ettevõtted pidid pandeemia tõttu ümber korraldama selle, kuidas nad digimaailmas oma kliente juhendavad ja nendega ühendust hoiavad. Glia lahendus rikastab veebi- ja mobiilikogemusi digitaalsete suhtlusvahendite, kuvapõhise koostöö ja tehisintellektil põhineva abi kaudu, kirjutab teemaveeb foundME.ee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kütuseäri on mahuäri ja selles võidavad need, kes suudavad oma tarneahelat juhtida ja turu arenguid prognoosida kõige efektiivsemalt ning optimeeritumalt, ütles transiidi- ja majandusekspert Raivo Vare sisuturundussaates "Energiakool".