Levinud probleem renditud elektriliste tõukeratastega on parkimine – rattad jäetakse sõidu lõppedes kuhu juhtub. Rendifirmad väidavad, et karistavad valesti parkijaid, kuid arvestades lohakalt tänavale jäetud rataste hulka, trahvid ilmselt ei mõju. Pilt on tehtud Tallinnas Kitsekülas, kus renditõuks blokeerib raudtee ületamist. Tähelepanuväärne on, et kohe kõrval on korralik rattaparkla.Foto: Neeme Korv
Seadusepügal, mis lubas elektrilised tõukerattad kõnniteele, on toonud sinna ka jalgratturid, kes ei tunne end sõiduteel turvaliselt, ning jalakäijad tunnevad end ahistatuna. Kitsas ruum ajab suhted sassi.
Kõnniteedel, aga ka jalg- ja jalgrattateedel valitseb paras kaos. Nii rääkisid asjatundjad ja praktikud Äripäeva raadio saates “Äripäeva fookuses”. Tõukerataste rendifirmad on paari aastaga tekitanud paraja buumi, lisaks liiguvad kõnniteel üksrattad, tavalised tõukerattad ja rulad, mõnes piirkonnas ka pakirobotid; sealsamas liiklevad ühe-, kahe- ja mitmerattalised jalgrattad.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.