• OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • OMX Baltic−0,65%301,54
  • OMX Riga−0,11%889,29
  • OMX Tallinn−0,64%2 057,52
  • OMX Vilnius0,06%1 194,91
  • S&P 5000,00%5 976,97
  • DOW 300,00%42 197,79
  • Nasdaq −1,3%19 406,83
  • FTSE 1000,46%8 891,05
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,16
  • 24.10.21, 13:50

Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja: kogu sektor kukkus suurelt

Masina- ja metallitööstuse TOPi võitja, laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp ütles, et kuigi kogu sektor kukkus eelmisel aastal pandeemia tõttu suurelt, suutis ettevõte tänu pikaajalisele strateegiale häid tulemusi teha.
Laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp.
  • Laevade remondi ja ümberehitusega tegeleva SRC Groupi juht Hannes Lilp.
  • Foto: Andras Kralla
“Mullusele edule pandi alus enne 2020. aastat ning tehingud tehti ära enne pandeemia algust, mis väljendus suuresti 2020. aastal,” selgitas Lilp. Eelmisel aastal kasvas SRC Groupi müügikäive võrreldes 2019. aastaga 68% ehk 21,5 miljonile eurole, seejuures teeniti ligi viis miljonit eurot puhaskasumit, kirjutab Tööstusuudiste portaal.

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.21, 09:35
Selgusid aasta töösturi nominendid
Neljandat korda toimuvale aasta töösturi konkursile esitati tänavu kokku kaheksa kandidaati, kellest finaali pääsesid Siiri Lahe, Taavi Madiberk ja Hannes Lilp.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele