• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,32%6 041,64
  • DOW 300,19%42 946,11
  • Nasdaq 0,28%19 670,31
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,32%6 041,64
  • DOW 300,19%42 946,11
  • Nasdaq 0,28%19 670,31
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 14.07.22, 13:35

Endised partnerid ähvardavad Venemaal äri katkestanud tööstusfirmat kohtuga

Taani tööstusettevõte Topsoe sai pärast mitut kuud pingutamist Venemaal ja Valgevenes lepingud lõpetatud, kuid nüüd ähvardavad endised partnerid neid kohtuga. Taani ettevõtte lugu näitab, milliste halbade valikute ees seisavad sealsel turul tegutsenud – või endiselt tegutsevad – firmad.
Sõjasümbolid liiklusmärgid.
  • Sõjasümbolid liiklusmärgid.
  • Foto: ZUMA/Scanpix
Taani majandusleht Borsen kirjutab, et veel enne sõda oli Topsoe sõlminud mitu lepingut Venemaal ja Valgevenes. Aprillis ütles ettevõtte juht Roeland Baan avalikult välja, et firma näeb rasket vaeva, et leida viis nendest lepingutest väljuda.

Seotud lood

Uudised
  • 05.05.22, 03:00
Venemaale panustanud ettevõtja äri kukkus nulli. Firmad otsivad viise riigis jätkata
"Midagi ei toimu, kõik seisab, null."
Tunamullu 13 miljonit eurot käivet teinud lasterõivaste tootja Lenne suurem osa müügitulust on haihtunud. Ettevõtte suurim turg oli Venemaa, aga suur tükk on tulnud ka Ukrainast.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele