• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,26%42 718,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,26%42 718,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 24.11.22, 06:00

Tallink sõlmis Tallinna Sadamaga salaleppe ja sai riigifirmalt kingiks miljoneid

Börsifirma Tallink Grupp sai aastate jooksul riigile kuuluvalt Tallinna Sadamalt sadamatasude erikokkuleppe järgi miljonite eurode eest soodustusi, teistele reisijaid vedavatele konkurentidele tuleb selline ebavõrdne kohtlemine praegu suure üllatusena.
Tallinkil ja Tallinna Sadamal olid esimesele soodsad diilid.
  • Tallinkil ja Tallinna Sadamal olid esimesele soodsad diilid.
  • Foto: Andras Kralla
Seni avalikkuse eest varjus olnud info seab hoopis teise valgusesse ka liiga kõrgete sadamatasude tõttu Tallinki 2021. aastal Tallinna Sadama vastu esitatud hagi. Tallink leidis esitatud nõudes, et aastate 2016-2020 eest peaks riigiettevõtte hüvitama neile ligi 21 miljonit eurot. Vaidlus päädis selle aasta alguses sõlmitud kohtuliku kompromissiga edaspidises tasu vähendamisest.

Seotud lood

Uudised
  • 24.11.22, 06:00
Juhan Parts: ma ei tea erikokkuleppest mitte midagi
Tallinki ja Tallinna Sadama reisijatasu erikokkuleppe sõlmimise aegse majandusministri Juhan Partsi sõnul on sadama töötajate jutt, et sadamatasud otsustati ministeeriumi tasandil, sada protsenti vale.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 12:24
Autode tellimine Euroopast: miks see on 2025. aastal mõistlik valik ja kuidas teha tark otsus
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele