Eesti Rahvusringhäälingu raadiojaama Raadio 2 eetris mängivad muusikasaated, mille tegijad on samanimeliste ettevõtete juhid või ürituste korraldajad.

- ETVs oli vana-aasta õhtul eetris dokumentaal suvelavastusest "ADA. Rääkimata lugu". Lavastust mängitakse ka sel suvel ja piletid on müügis.
- Foto: Õhtuleht/Scanpix
Meediaekspertide hinnangul kõnnib ERR reklaami ja turunduse eetrisse lubamisega keelatu ja lubatu piiril veel mitmes kohas.
Raadio 2 muusikasaate "Tiks" tegijad on samanimelise plaadifirma omanikud. Saate "Pronto!" kirjeldus ütleb, et see on tunnike rütmilist eklektikat klubi HALL residendilt. "Estonian Funk Embassy" tegijad manageerivad artiste, kelle muusikat saates lastakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusringhäälingu uus juht Erik Roose rääkis intervjuus Eesti Päevalehele, et ei välista et reklaamid võiksid ERRi tagasi tulla.
Televisioon on jätkuvalt atraktiivne reklaamiklientidele ja üldiselt on telereklaam välja müüdud, rääkis TV3 juht Signe Suur Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
TV3 Group Estonia juht Signe Suur rääkis intervjuus, et nõudlus telereklaami järele on alati suurem, kui seda pakkuda suudetakse, kuna reklaamijad teavad, et tegemist on endiselt kõige efektiivsema meediakanaliga.
Veel kuni 20. juuni pärastlõunani on jaeinvestoritel võimalik osa saada Summus Capitali avalikust võlakirjaemissioonist. Summus Capital on üks Baltikumi ja Poola kiirelt arenev kinnisvarainvesteeringute ettevõtte. Tegemist on suuruselt ühega viimaste aastate olulisematest võlakirjapakkumistest Baltikumis ning ühtlasi esimese korraga, kui Summuse võlakirju saavad märkida ka jaeinvestorid Eestis, Lätis ja Leedus.