ETVs oli vana-aasta õhtul eetris dokumentaal suvelavastusest "ADA. Rääkimata lugu". Lavastust mängitakse ka sel suvel ja piletid on müügis.
Foto: Õhtuleht/Scanpix
Meediaekspertide hinnangul kõnnib ERR reklaami ja turunduse eetrisse lubamisega keelatu ja lubatu piiril veel mitmes kohas.
Raadio 2 muusikasaate "Tiks" tegijad on samanimelise plaadifirma omanikud. Saate "Pronto!" kirjeldus ütleb, et see on tunnike rütmilist eklektikat klubi HALL residendilt. "Estonian Funk Embassy" tegijad manageerivad artiste, kelle muusikat saates lastakse.
Televisioon on jätkuvalt atraktiivne reklaamiklientidele ja üldiselt on telereklaam välja müüdud, rääkis TV3 juht Signe Suur Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
TV3 Group Estonia juht Signe Suur rääkis intervjuus, et nõudlus telereklaami järele on alati suurem, kui seda pakkuda suudetakse, kuna reklaamijad teavad, et tegemist on endiselt kõige efektiivsema meediakanaliga.
Enamik ettevõtteid väidab, et nad on usaldusväärsed. Aga kes seda kinnitab? Alates 2025. aastast ei pea selle eest muretsema ainult ettevõte ise – nüüd kinnitab seda ka Äripäev.