• OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,75
  • OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,75
  • 06.02.23, 16:27

Reklaamivaba ERR laseb end turunduseks ära kasutada

Eesti Rahvusringhäälingu raadiojaama Raadio 2 eetris mängivad muusikasaated, mille tegijad on samanimeliste ettevõtete juhid või ürituste korraldajad.
ETVs oli vana-aasta õhtul eetris dokumentaal suvelavastusest "ADA. Rääkimata lugu". Lavastust mängitakse ka sel suvel ja piletid on müügis.
  • ETVs oli vana-aasta õhtul eetris dokumentaal suvelavastusest "ADA. Rääkimata lugu". Lavastust mängitakse ka sel suvel ja piletid on müügis.
  • Foto: Õhtuleht/Scanpix
Meediaekspertide hinnangul kõnnib ERR reklaami ja turunduse eetrisse lubamisega keelatu ja lubatu piiril veel mitmes kohas.
Raadio 2 muusikasaate "Tiks" tegijad on samanimelise plaadifirma omanikud. Saate "Pronto!" kirjeldus ütleb, et see on tunnike rütmilist eklektikat klubi HALL residendilt. "Estonian Funk Embassy" tegijad manageerivad artiste, kelle muusikat saates lastakse.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.17, 08:33
Uus juht Erik Roose kaalub ERRi reklaami taastamist
Rahvusringhäälingu uus juht Erik Roose rääkis intervjuus Eesti Päevalehele, et ei välista et reklaamid võiksid ERRi tagasi tulla.
Saated
  • 27.01.22, 11:31
TV3 juht: telereklaami küsitakse rohkem, kui näidata saame
Televisioon on jätkuvalt atraktiivne reklaamiklientidele ja üldiselt on telereklaam välja müüdud, rääkis TV3 juht Signe Suur Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
TOP
  • 10.11.22, 16:45
Reklaamimüügi TOPi võitja: telereklaami müügi puhul on peamine väljakutse teenindada turu nõudlust
TV3 Group Estonia juht Signe Suur rääkis intervjuus, et nõudlus telereklaami järele on alati suurem, kui seda pakkuda suudetakse, kuna reklaamijad teavad, et tegemist on endiselt kõige efektiivsema meediakanaliga.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.04.25, 14:36
Eesti Artistide Agentuur aitab maandada riske
Sa korraldad oma ettevõtte suvepäevi. Sündmuse toimumise hommikul seisad sa silmitsi faktiga, et esineja, kes pidi õhtul esinema, teatas, et ta ei tule, sest sai parema pakkumise. Mida teha?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele