• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • 02.01.24, 16:00

Sakslased ostavad Eesti kastiringluse. „Kohalikult nokitseda selles äris ei saa.”

Veopakendite ringlusteenust pakkuva OÜ Bepco osanikud otsustasid müüa ettevõtte Saksa firmale Ifco Systems GmbH.
Bepco tegevjuht Margus Ärm otsustas koos teiste osanikega ettevõtte sakslastele müüa.
  • Bepco tegevjuht Margus Ärm otsustas koos teiste osanikega ettevõtte sakslastele müüa.
  • Foto: Andras Kralla
Bepco juhatuse liige Margus Ärm selgitas, et Ifco on üks maailma suurimaid pooling-ettevõtteid ning huvi tehingu vastu tuli sakslastelt. „Kuna tahame ise ka liikuda Ida-Euroopa uutele turgudele ning Kesk-Euroopasse, tundus mõistlik seljad kokku panna,” ütles Ärm.

Seotud lood

Saated
  • 03.10.22, 14:00
Juht: pakendiprügi maht kasvab endiselt ebareaalses tempos
"Tööstusuudised eetris" saates kõlab kaks ettekannet tänavuselt Pärnu tarneahelakonverentsilt, mis keskenduvad jätkusuutlikkuse teekonnale tarneahelas.
  • ST
Saated
  • 30.04.20, 13:08
Veopakendid, mis aitavad logistikakulusid kokku hoida
Erinevate veopakendite kasutamine suurendab logistikakulusid ja saastab keskkonda, kuid Bepco pakub lahendusena üht ja avatud korduvkasutatava veopakendi standardit kõikidele toodetele ja tootjatele, räägitakse värskes "Sisuturundussaates".
Uudised
  • 23.10.18, 06:00
Toidutootjad sõdivad kastide pärast
Suurte poodide soov minna üle standardiseeritud kastidele annaks märgatavat kokkuhoidu, aga toidutootjate hinnangul surutakse neile peale ootamatuid kulusid ja monopoolset teenusepakkujat.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele