Riia lennujaam otsib suurele arendusele investoreid: “Meil on ainult mõned kandidaadid”
Riia lennujaama ees peatub üks takso teise järel, rahvast sagib sisse-välja. Mõned rohelised ja valged autod ootavad parkla kõrval, aga peagi tuleb nendele taksodele peatumiseks teine koht leida, kuna täpselt sinna kerkib lennujaama uus terminal.
Uus terminal on vaid üks mitmest uuendusest, mida siin plaanitakse. Lisaks on kavas ehitada lennujaama 24 hektarile Airport City nimeline linnak, mis seob lennujaamaga kokku Rail Balticu. Linnakus oleksid kohvikud, restoranid ja hotell nii, et reisijatel oleks kuskil aega veeta.
Vana investorite nali kõlab, et miljonäriks saamiseks on kindel tee: olla miljardär ja investeerida mõnda lennuliini. Selles naljas on omajagu tõtt, sest lennuaktsiate investorite käsi on tõesti tihti väga halvasti käinud. Kuid on erandeid.
Kliimaeesmärgid saavutame ainult siis, kui julgeme rohetehnoloogiad kiiresti appi võtta ning selles peitub ka meie tulevase konkurentsivõime võti, kirjutab Cleantech Estonia tegevjuht Kädi Ristkok.
Kui Rahvusvaheline Valuutafond (IMF) soovitab riikidel rohkem kulutada ja laenu võtta, siis seda tehakse meeleldi. Kui aga tuleb soovitus võlgasid tagasi maksma hakata ning finantsšokkideks valmistuda, muutub organisatsioon riikide jaoks “pahatahtlikuks,” kirjutab ökonomist, fondijuht ning mitme raamatu autor Daniel Lacalle portaalis Mises Institute.