• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 03.03.24, 17:09

Wolti teenindajad on hädas sõimavate klientidega

Wolti klienditoe töötaja Julie Holm Svendsen on kolme aasta jooksul palju tundnud, et kliendid lähevad vestlusaknas temaga suheldes üle piiri. On ropendamist, on inetute nimedega nimetamist ja väga isiklikuks minemist.
Wolti klienditoe poole on lihtne pöörduda. Kui saabunud toiduga tekib muresid, piisab vaid mobiilist vestlusaken lahti teha ja kurtma hakata.
  • Wolti klienditoe poole on lihtne pöörduda. Kui saabunud toiduga tekib muresid, piisab vaid mobiilist vestlusaken lahti teha ja kurtma hakata. Foto: Liis Treimann
Enne Wolti töötas ta klienditeeninduses, kus töö käis telefoni vahendusel. Seal niisuguseid probleeme ei olnud.
Wolt tegutseb 25 riigis ning majandusleht Borsen kirjeldab Taani klienditoe töötajate kogemust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele