Margus Simson • 17. juuni 2018 • 1 min
Jaga lugu:
Arvamused
Ainult tellijale

Kas sinu ettevõttest saab loll toru?

Margus Simson  Foto: Erakogu

Digitaalsete teenuste turul osutub võitjaks see, kellel on kontrolli kliendi andmete üle, kirjutab Luminori digikanalite juht Margus Simson. Infrastruktuur ei anna enam mingit eelist.

Digitaalsed teenused on kogu maailmas jõudmas uude arengufaasi. Massandmed, tehisintellekt, teenusdisain ja uued ärimudelid hakkavad mõjutama teenuste arengut veel suuremal määral kui seni. Järgmise kolme aasta olulisimaks märksõnaks ei saa siiski tehnoloogia. Märksõnaks saab hoopiski kasutajate jätkuv kaugenemine tehnoloogiast ning järjest kasvav lõhe kasutajate ootuste ja teenusepakkujate võime vahel neid ootusi täita.

Seda artiklit näevad Äripäeva tellijad.
Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
podcastÄripäeva raadio­saadetele
ajalehtkõigile artiklitele ja TOPidele
investor-Toomasinvestor Toomase nõuannetele
infopankÄripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt