Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kristo Reinsalu: kinnitage turvavöö – oleme õhkutõusuks valmis!
Eesti saab lennunduses olla suunanäitaja kogu Euroopale, kuid vajame selleks avaramat pilku, kirjutab Estonian Aviation Clusteri juhatuse liige Kristo Reinsalu.
Aastate möödudes on meil kollektiivselt aina rohkem põhjust rääkida sellisest nähtusest nagu Eesti lennundus. Esialgu võib see tunduda küll marginaalse nišiteemana, aga nagu öeldakse – vaga vesi, sügav põhi. Eesti suurima õhuvärava kaudu loodud lisandväärtus on kaks korda suurem kui Eesti metsandusel. Üks indikaator sellest kasvust on ka asjaolu, et 2017. aasta Eesti edukaima ettevõtte tiitli sai just lennundusettevõte.
Riiklik lennufirma suurendas 2018. aastal müügikäivet üle 30%, ent jäi siiski märkimisväärsesse kahjumisse. Olukorra ümberpööramiseks kavatseb ettevõte kahjumlikel liinidel lendamise lõpetada ja võta suuna välislendude suurendamisele.
Ambitsioonikas, keskmisest konfliktsem, golfifänn ja suurepärase oskusega endale head boonused välja kaubelda – selliselt kõlab kirjeldus Nordica uut juhti Gunnar Kobinit iseloomustanud inimestelt, kes on temaga koos töötanud.
Oma lennufirmast rääkides läheb poliitikute terve mõistus justnagu kollektiivselt looja karja. Samas lauses kasutatakse väljendeid “riigile tähtsad lennuühendused” ja “kasumi teenimine”. Estonian Airi kogemus peaks olema õpetanud, et ei saa samal ajal lennata konkurentsivõimelise piletihinnaga Brüsselisse ja olla kasumlik, kirjutab ajakirjanik Aivar Õepa.
Kui Fotografiska juht Margit Aasmäe Peugeot E-3008 rooli istus ja mootori käivitas, hämmastas teda vaikus salongis. Ent edasi asus vaikus juba enda eest kõnelema.