Inimeste vajadused on muutunud ja samamoodi peab muutuma ka postiteenus, kirjutab Eesti Posti juhatuse esimees Ansi Arumeel.

- Ansi Arumeel.
- Foto: TAIRO LUTTER
Eestis on maailma maastaabis erakordne edulugu – meie digiriik on midagi sellist, mida mujal ei ole. Iga kord, kui palutakse väliskonverentsidel või -üritustel esineda, saan uhkusega rääkida, kuidas on meil asjad korraldatud. Kõik kuulavad ahhetades ja on silmnähtavalt kadedad. Ilmselt on riigi loodud ja toetatud digitaalsed standardid ja teenused parim, mida riik on saanud teha, et teenused oleksid kogu riigis kõigile võrdselt hästi kättesaadavad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.