Mida teha siis, kui Jaapaniga äri tegemine kuidagi õnnestuda ei taha, kirjutab EASi Jaapani ekspordinõunik Makoto Suhara.

- Makoto Suhara.
- Foto: erakogu
Paljud Jaapani ärikultuuri vastu huvi tundnud ettevõtjad on millalgi osalenud selle eksootilise sihtturu eripärasid tutvustavatel seminaridel, kus peamiselt õpetatakse korrektset visiitkaartide vahetamise ning kummardamise protsessi. Rõhutatakse ka seda, et Jaapanis tasub olla kannatlik, sest otsustusprotsessid on aeganõudvad ning osa ärifunktsioone meie jaoks ülikeerulised, kuid ikkagi tasuks ekspordist huvitatud ettevõtjal oma voldik jaapani keelde tõlkida ning sammud ida poole seada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtted, kes soovivad teha kiireid ja andmepõhiseid otsuseid, saavad endale liitlase – Norstat Expressi. Norstati kiiruuringute platvorm avab ligipääsu enam kui 2 miljonile vastajale üle Euroopa, pakkudes võimalust koguda tarbijate tagasisidet loetud tundidega.