• OMX Baltic−0,18%293,78
  • OMX Riga−0,58%911,03
  • OMX Tallinn−0,63%1 965,87
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,64
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,23%9 217,01
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • OMX Baltic−0,18%293,78
  • OMX Riga−0,58%911,03
  • OMX Tallinn−0,63%1 965,87
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,64
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,23%9 217,01
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • 24.10.19, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiit Parts: info töötlemine on edu alus

Mida rohkem on ettevõtte töös suhtlust, seda olulisem on seda teha targalt ja tarkvara abil, et muutuvas majanduskeskkonnas edukas olla, arvab maailma suurima majandustarkvaratootja SAP Estonia tegevjuht Tiit Parts.
Tiit Parts.
  • Tiit Parts.
  • Foto: erakogu
Klient ei koputa enam toote otsimiseks ettevõtte uksele. Ettevõte peab oma klientide kohta valdama järjest personaalsemat ja laiemat infot, et elus püsida. Vana kooli ettevõtted jälgivad ja mõõdavad pigem oma sisemisi protsesse, aga uued ning intelligentsed organisatsioonid analüüsivad ka väga palju väliseid andmeid ja suhtlevad klientidega selle võrra paremini. Mida kättesaadavam on ettevõte ühiskonnale, seda paremini tema toode müüb.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.09.25, 11:55
Kuidas üks leping võib päästa miljonite eurode suurusest kahjumist?
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele