Paljusid elektriautode akusid toodetakse roheenergiaga, mistõttu on nende autode tootmise saaste nullilähedane ning pole mingit alust väita, et nad on kõige mustem liikumisviis, kirjutab füüsik Mario Kadastik sotsiaalmeedias.
Mario Kadastik oli elektriauto Tesla Model S-i esimene eestlasest ostja.
Foto: Raul Mee
Heiti Hääl loomulikult räägib Äripäeva intervjuus biometaanist, sest see on tema rahakoti allikas ning lobistatud on seda pikalt, nii et ta ei saagi muud juttu rääkida. Aga tegelikult ajab ta korralikku udu ja ka artikli kommentaariumis tehakse tavapäraseid vigu.
Elektriautod on elukeskkonnale paremad ja keskkonnasõbralikumad kui diisel- ja bensiiniautod, kirjutab Eleport OÜ laadimisvõrgu äriarendusjuht Martin Raadik vastulauses Heiti Häälele.
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.