• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,91
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,91
  • 23.08.21, 10:08

Tallinna börsi juht: toetan valimistel neid, kes lõpetavad inimeste hirmutamise

99% kodanike allutamine rangetele piirangutele on olnud ebaproportsionaalne tegevus, mis ei lähtu ratsionaalsest mõtlemisest, kirjutab Nasdaq Tallinna juhatuse esimees Kaarel Ots vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kaarel Ots.
  • Kaarel Ots.
  • Foto: Liis Treimann
Minu hääle eelolevatel valimistel saab see, kellel on selgroogu. Selgroogu lõpetada hirmutamispropaganda ja olukord, mida nimetatakse tervisekriisiks, kuid mis on ühiskonnas muutumas sotsiaal- ja majanduskriisiks ning millel on arvestatav mõju inimeste, eriti laste, vaimsele tervisele, immuunsüsteemile ja endaga hakkama saamisele.

Seotud lood

Arvamused
  • 22.08.21, 10:00
Aivo Takis: Tallinn tuleb osadeks jagada
Ei ole normaalne, et üks omavalitsus moodustab 33% terve riigi rahvaarvust, rääkimata rahast, mis moodustab veel suurema osa. Ka see võiks olla eelseisvate valimiste teema, kirjutab Estraveli asutaja ja juhatuse liige Aivo Takis vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele