• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,98%6 729,29
  • DOW 300,83%46 572,1
  • Nasdaq 1,29%22 972,88
  • FTSE 1000,6%9 410,82
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,98%6 729,29
  • DOW 300,83%46 572,1
  • Nasdaq 1,29%22 972,88
  • FTSE 1000,6%9 410,82
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,29
  • 20.03.23, 14:51

Antropoloog: kus on targa tööstuse targad inimesed?

Tööstuse innovatsioon ei seisa täna tehnoloogilise võimekuse, vaid meeskonna kaasamise taga, kirjutab Rakendusliku Antropoloogia Keskuse üks asutajatest, antropoloog Keiu Telve.
Antropoloog Keiu Telve.
  • Antropoloog Keiu Telve.
  • Foto: Arno Mikkor
Äsja lõppenud Äripäeva Targa Tööstuse konverents algas tõdemusega, et Tööstus 5.0 jõuab kohale siis, kui oskame luua inimkeskse organisatsiooni. Antropoloogina oli mul hea meel kuulda, kuidas konverentsi avakõneleja Warren Knight toonitas, et meil on vaja õppida tundma, mida ettevõttes töötavad inimesed vajavad, kuidas neid aidata, kuidas toetada inimestevahelisi suhteid ja kuidas näidata kõigile muutuse väärtust. Kaks päeva konverentsil näitasid, et just need küsimused on muutuvale traditsioonilisemale tööstusele arengus nii väljakutse, aga ka võimalus.

Seotud lood

Saated
  • 23.02.23, 12:00
Tööstusjuhid digitaliseerimisest: alustada tasub väikestest sammudest
Tööstuse digitaliseerimist tasub teha samm-sammult mitte korraga, rääkis saates „Fookuses: tark tööstus“ Saku Metalli tegevjuht Gerth Kivima.
Uudised
  • 15.02.23, 15:33
Aasta tehase tiitlit püüab kaheksa ettevõtet
Detsembris väljakuulutatud konkursile "Aasta tehas 2023" esitas oma kandidatuuri kokku kaheksa tööstusettevõtet, võitja selgub 16. märtsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele