• Jaga lugu:

    Teslaga laineid murdma

    Sageli ka elustiilitoodete turule kippuv Tesla on valmis saanud väikse tootmisarvuga partii surfilaudasid, kirjutab The Drive.

    Tesla
    Kui juhtusid elama 1960. aastatel Californias, oli üpris tõenäoline, et teadsid mõnd surfarit, kes oma puidust küljepaneelidega Mercury katusel surfilauda vedas. Surfikultuur on alati olnud veidralt asümmeetriline ja stereotüüpidel põhinevate sidemetega ka autoentusiastidega seotud. Nüüd plaanibki Californias baseeruv sõidukitootja Tesla ka sellelt spordialalt veidi raha teenida.
    Tesla ühes oma sõsarettevõtetega on ikka vahel välja mõelnud midagi kummalist. Tarbijad armastavad sellist brändilahedust ja kiirustavad kohe ostma. Pole vahet, kas tegu on mütsi, särgi või isegi Tesla Superchargeri kiirlaadijakujulise akupangaga.
    Nüüdne moeröögatus on niisiis 1500 dollarit (1300 eurot) maksev surfilaud, mida valmistatakse 200 tükki. Tesla tegi laua valmistamiseks koostööd San Clementes Californias asuva Lost Surfboardsiga. Valmis saanud toode on sile ja modernne. Kaunil süsinikkiust laual on punast värvi alaosaga, laua ülemine osa on matti värvi – idee, mis on Tesla sõnutsi saanud inspiratsiooni ettevõtte autodest.
    Kui enamik Lost-brändi surfilaudadest alustab 700 dollari (600 eurot) ringis, siis Black Dardti süsinikkiust lauad on veidi kallimad – umbes 800 dollarit (690 eurot) tükk. Tesla lauad on aga veelgi kallimad ja vähendavad rahakotti lausta 1500 dollari (1300 eurot) võrra. Hinnasilt ja luksuslik olemus vihjavad, et laud on pigem mõeldud kollektsionääridele ja surfifänne uhke lauaga randades ilmselt ei kohta.
    Tesla autodelt puuduvad mõistagi retrohõngulised puitpaneelid, mis 1950.–1970. aastatel moes olid, aga väidetavalt võtavad nad laua siiski lihtsasti pardale. Model 3, S ja X võivad surfilaua mahutada nii sõiduki salongi, aga mõistagi ka katusele.
    On ju mõistlik, et kultuslik Californias baseeruv autotootja ka kohalike ühele lemmikhobile tähelepanu pöörab. Kahjuks on kõik 200 surfilauda juba omaniku leidnud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Liina Laas: mida ettevõtjad väliseksperte palgates tegelikult kardavad?
Jutt, et välismaist IT-spetsialisti ei soovita turvariski tõttu palgata, võib olla hirmust või kogenematusest tingitud hädavale, kirjutab personali- ja finantstehnoloogia idufirma Deel Baltikumi regioonijuht Liina Laas.
Jutt, et välismaist IT-spetsialisti ei soovita turvariski tõttu palgata, võib olla hirmust või kogenematusest tingitud hädavale, kirjutab personali- ja finantstehnoloogia idufirma Deel Baltikumi regioonijuht Liina Laas.
Kulla hind tõusis enam kui kahe kuu tippu
Kulla hind tõusis enam kui kahe kuu kõrgeima tasemeni, sest Ukrainaga seotud geopoliitilised pinged ning aktsiate odavnemine panid investoreid turvasadamat otsima, vahendab Reuters.
Kulla hind tõusis enam kui kahe kuu kõrgeima tasemeni, sest Ukrainaga seotud geopoliitilised pinged ning aktsiate odavnemine panid investoreid turvasadamat otsima, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: toidu kallinemisest, rekordilisest palgakasvust ja Ferraridest
Kolmapäevane hommikuprogramm võtab fookusesse hinnatõusud, toidu kallinemise, rekordilise palgaralli ja luksusautode müügi.
Kolmapäevane hommikuprogramm võtab fookusesse hinnatõusud, toidu kallinemise, rekordilise palgaralli ja luksusautode müügi.
Cleveron jaguneb kaheks Täiendatud Arno Küti kommentaariga
Cleveroni juhatus ja nõukogu esitasid aktsionäride koosolekule kinnitamiseks ettevõtte jagunemiskava, mille kohaselt jaguneb Cleveron kaheks. Cleveroni asutaja Arno Kütt võtab eraldunud ärisuuna enda vedada.
Cleveroni juhatus ja nõukogu esitasid aktsionäride koosolekule kinnitamiseks ettevõtte jagunemiskava, mille kohaselt jaguneb Cleveron kaheks. Cleveroni asutaja Arno Kütt võtab eraldunud ärisuuna enda vedada.