• OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,37%6 061,65
  • DOW 30−0,43%43 956,56
  • Nasdaq −0,41%19 952,1
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,37%6 061,65
  • DOW 30−0,43%43 956,56
  • Nasdaq −0,41%19 952,1
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110
  • 11.07.16, 22:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pokemoni uus mäng lennutas Nintendo aktsia taevasse

Videomänge tootva Jaapani firma Nintendo aktsia tõusis täna tublisti, sest investorid sattusid uuest Pokemoni mängust vaimustusse.
Pokemon.
  • Pokemon. Foto: EPA
Uus mäng on reaalse eluga tihedalt seotud. Mängijad peavad käima oma ümbruskonnas, et leida 150 saadaolevat Pokemoni. Ühtlasi võisteldakse ka teiste mängijate vastu samas piirkonnas.
USAs oli esimese kahe päevaga (8. juuliks) mängu installeerinud juba 5 protsenti Androidi kasutajatest, selgub analüüsifirma SimilarWebi andmetest.
Seda mängu on nüüdseks rohkem installeeritud kui Tinderit. Igapäevaste kasutajate hulk on Twitteriga juba praegu samal tasemel.
Tõsi, mäng on tasuta, aga rakenduses on võimalik teha ka erinevaid oste. Kui mängija tahab teatud tasemetest edasi jõuda, siis tuleb ka raha välja käia, ütles Macquarie Capital Securitiesi analüütik David Gibson.
„Kasutajad ehitavad üles oma Pokemoni kollektsiooni. Nende treenimine ja paljundamine ning sõjapidamine on aga tasulised,“ kirjutab Gibson.
Nintendo Co aksia on paraboolselt tõusnud ning ettevõtte turuväärtus on kasvanud üle 7 miljardi dollari võrra. Täna on aktsia kallinenud 34 protsenti.
  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 15:24
Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele