Videomänge tootva Jaapani firma Nintendo aktsia tõusis täna tublisti, sest investorid sattusid uuest Pokemoni mängust vaimustusse.
Uus mäng on reaalse eluga tihedalt seotud. Mängijad peavad käima oma ümbruskonnas, et leida 150 saadaolevat Pokemoni. Ühtlasi võisteldakse ka teiste mängijate vastu samas piirkonnas.
USAs oli esimese kahe päevaga (8. juuliks) mängu installeerinud juba 5 protsenti Androidi kasutajatest, selgub analüüsifirma SimilarWebi andmetest.
Seda mängu on nüüdseks rohkem installeeritud kui Tinderit. Igapäevaste kasutajate hulk on Twitteriga juba praegu samal tasemel.
Tõsi, mäng on tasuta, aga rakenduses on võimalik teha ka erinevaid oste. Kui mängija tahab teatud tasemetest edasi jõuda, siis tuleb ka raha välja käia, ütles Macquarie Capital Securitiesi analüütik David Gibson.
„Kasutajad ehitavad üles oma Pokemoni kollektsiooni. Nende treenimine ja paljundamine ning sõjapidamine on aga tasulised,“ kirjutab Gibson.
Nintendo Co aksia on paraboolselt tõusnud ning ettevõtte turuväärtus on kasvanud üle 7 miljardi dollari võrra. Täna on aktsia kallinenud 34 protsenti.
Seotud lood
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.