AS Ekspress Grupp omandab täna 50protsendise osaluse ettevõttes Linna Ekraanid OÜ, mis müüb Eestis digitaalset välireklaami.
- Ekspress Grupi juhatuse esimees Gunnar Kobin. Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupp omandab 2019. aasta teises kvartalis ka ülejäänud 50% Linna Ekraanid OÜ aktsiatest ning saab seeläbi ettevõtte ainuaktsionäriks, teatas ettevõte börsile.
Meediakontserni teatel on omandamise eesmärk luua eeldused Ekspress Grupi uue äriliini käivitamiseks ning kasvatada seeläbi kontserni tegevusalade portfelli. „Eesmärk on arendada digitaalse välireklaami äriliin välja kõigis kolmes Balti riigis ning võtta nimetatud äris turul juhtiv roll,“ kinnitati
börsiteates.
Ekspress Grupi finantsnõustajaks tehingu läbiviimisel oli Swedbank Corporate Finance. Börsifirma kinnitusel ei ole tehingu puhul tegemist konkurentsiameti poolt kontrollimisele kuuluva koondumisega.
2015. aasta majandusaasta aruande järgi on Linna Ekraanid OÜ põhitegevus reklaampindade rent leedekraanidel. Ettevõte haldab leedekraane Tallinnas, Tartus, Pärnus, Viimsis, Viljandis ja Rakveres. „Bilansipäeva järgselt otsustasime väljuda raadioärist, müües Ring Fm-i Media OÜ,“ seisis aruandes. „Lähituleviku põhieesmärk on oluliselt suurendada LED-ekraanide arvu nii Eestis kui ka lähiriikides.“
2015. aastal oli ettevõtte käive ligi 689 500 eurot ja aasta varem 465 000 eurot. Mullu oli ettevõtte kahjum ligi 57 000 eurot ning 2014. aasta lõpetati pea 2000eurose kasumiga.
Linna Ekraanid OÜ tegevjuhtkonda kuuluvad Riho Kallus, Peeter Merivälja ja Alari Raid. Reklaamifirma kolm suurimat omaniku, kes omavad võrdselt 30,01% ettevõttest, on osaühingud Kindel Reklaam (ettevõtte omanik on Alari Raid), Unicorp (omanik on Peeter Merivälja) ja Trend (omanik on Riho Kallus).
9,98% osalusega kuulub osanikke sekka ka Everyday OÜ, mille tegevjuht ja ainuomanik on Madis Tarum.
Seotud lood
FIDE kiir- ja välkmale maailmameistrivõistlused toimuvad 2024. aastal esmakordselt New Yorgis. 26. detsembril Wall Streetil algav suursündmus toob kokku maailma tippmaletajad ja rõhutab male sümbolväärtuseid – strateegiat ja riski –, mida seekord väljendatakse globaalse ärikeskuse südames.