• OMX Baltic−0,17%288,87
  • OMX Riga−0,69%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 831,08
  • OMX Vilnius−0,23%1 137,73
  • S&P 500−1,12%5 712,2
  • DOW 30−0,31%42 454,79
  • Nasdaq −2,04%17 899,02
  • FTSE 1000,3%8 689,59
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,42
  • OMX Baltic−0,17%288,87
  • OMX Riga−0,69%878,87
  • OMX Tallinn0,12%1 831,08
  • OMX Vilnius−0,23%1 137,73
  • S&P 500−1,12%5 712,2
  • DOW 30−0,31%42 454,79
  • Nasdaq −2,04%17 899,02
  • FTSE 1000,3%8 689,59
  • Nikkei 2250,65%38 027,29
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,42
  • 09.09.16, 22:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

General Motors kutsus tagasi 4,3 miljonit sõidukit

General Motors teatas täna ligi 4,3 miljoni sõiduki tagasikutsumisest üle maailma seoses tarkvara veaga, mis võib takistada õhkpadja avanemist õnnetuse käigus.
General Motors kutsus tagasi 4,3 miljonit sõidukit
  • Foto: EPA
Viimaste aastate jooksul on ka mitmed teised juhtivad autotootjad autosid seoses õhkpadja veaga tagasi kutsunud.
Maailma suuruselt kolmas autotootja sõnas, et tunnetuse ja diagnostikamoodulil, mis kontrollib õhkpadja avanemist on tarkvaradefekt, mis võib takistada esikülje õhkpatjade avanemist teatud tingimustes.
GM kutsub tagasi veoautosid, maastureid ning sõiduautosid, mis on toodetud aastatel 2014-2016; ettevõtte sõnul ei ole tagasikutsumisel nende finantstulemustele märkimisväärset mõju.
Tagasi kutsutakse ka mõned uusimatest mudelitest nagu Buick LaCrosse, Chevrolet Corvette, Silverado 1500, Chevrolet Tahoe, Suburban and Silverado HD ja Cadillac Escalade.
Ettevõtte aktsia kukkus uudise peale 90 senti ehk 2,8% ning aktsia hinnaks kujunes 30,81 dollarit.
GM on viimastel aastatel seisnud silmitsi ka teiste õhkpatju puudutavate probleemidega.
Juulis teatas firma, et NHTSA võib neid sundida tagasi kutsuma veel 4,3 miljonit sõidukit, millel on defektne Takata õhkpadi ning see läheks autotootjale maksma 550 miljonit dollarit. Selle aasta alguses kutsuti sama veaga tagasi 2,5 miljonit autot.
 
 
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele