• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 09.09.16, 22:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

General Motors kutsus tagasi 4,3 miljonit sõidukit

General Motors teatas täna ligi 4,3 miljoni sõiduki tagasikutsumisest üle maailma seoses tarkvara veaga, mis võib takistada õhkpadja avanemist õnnetuse käigus.
General Motors kutsus tagasi 4,3 miljonit sõidukit
  • Foto: EPA
Viimaste aastate jooksul on ka mitmed teised juhtivad autotootjad autosid seoses õhkpadja veaga tagasi kutsunud.
Maailma suuruselt kolmas autotootja sõnas, et tunnetuse ja diagnostikamoodulil, mis kontrollib õhkpadja avanemist on tarkvaradefekt, mis võib takistada esikülje õhkpatjade avanemist teatud tingimustes.
GM kutsub tagasi veoautosid, maastureid ning sõiduautosid, mis on toodetud aastatel 2014-2016; ettevõtte sõnul ei ole tagasikutsumisel nende finantstulemustele märkimisväärset mõju.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi kutsutakse ka mõned uusimatest mudelitest nagu Buick LaCrosse, Chevrolet Corvette, Silverado 1500, Chevrolet Tahoe, Suburban and Silverado HD ja Cadillac Escalade.
Ettevõtte aktsia kukkus uudise peale 90 senti ehk 2,8% ning aktsia hinnaks kujunes 30,81 dollarit.
GM on viimastel aastatel seisnud silmitsi ka teiste õhkpatju puudutavate probleemidega.
Juulis teatas firma, et NHTSA võib neid sundida tagasi kutsuma veel 4,3 miljonit sõidukit, millel on defektne Takata õhkpadi ning see läheks autotootjale maksma 550 miljonit dollarit. Selle aasta alguses kutsuti sama veaga tagasi 2,5 miljonit autot.
 
 
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele