General Motors teatas täna ligi 4,3 miljoni sõiduki tagasikutsumisest üle maailma seoses tarkvara veaga, mis võib takistada õhkpadja avanemist õnnetuse käigus.
Viimaste aastate jooksul on ka mitmed teised juhtivad autotootjad autosid seoses õhkpadja veaga tagasi kutsunud.
Maailma suuruselt kolmas autotootja sõnas, et tunnetuse ja diagnostikamoodulil, mis kontrollib õhkpadja avanemist on tarkvaradefekt, mis võib takistada esikülje õhkpatjade avanemist teatud tingimustes.
GM kutsub tagasi veoautosid, maastureid ning sõiduautosid, mis on toodetud aastatel 2014-2016; ettevõtte sõnul ei ole tagasikutsumisel nende finantstulemustele märkimisväärset mõju.
Tagasi kutsutakse ka mõned uusimatest mudelitest nagu Buick LaCrosse, Chevrolet Corvette, Silverado 1500, Chevrolet Tahoe, Suburban and Silverado HD ja Cadillac Escalade.
Ettevõtte aktsia kukkus uudise peale 90 senti ehk 2,8% ning aktsia hinnaks kujunes 30,81 dollarit.
GM on viimastel aastatel seisnud silmitsi ka teiste õhkpatju puudutavate probleemidega.
Juulis teatas firma, et NHTSA võib neid sundida tagasi kutsuma veel 4,3 miljonit sõidukit, millel on defektne Takata õhkpadi ning see läheks autotootjale maksma 550 miljonit dollarit. Selle aasta alguses kutsuti sama veaga tagasi 2,5 miljonit autot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!