Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uued poed Eestis kasvatasid Apranga käivet
Rõivad Apranga kauplusesFoto: Bloomberg
Leedu rõivamüüja Apranga parandas oma tulemusi märkimisväärselt, kaasa aitas tugev müügikasv Eestis, selgub ettevõtte börsiteatest.
Leedu rõivamüüja
Apranga maksueelne kasum kasvas 2016. aasta kolmandas kvartalis 12,4 protsendi võrra 4,9 miljoni euroni. 2016. aasta esimese üheksa kuu kasum tõusis aga 14,4 protsenti 9,5 miljoni euroni.
Käive tõusis kolmandas kvartalis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 10,2 protsenti 59,45 miljoni euroni. Üheksa kuu lõikes kasvas käive (eelmise aasta sama ajaga võrreldes) 8,4 protsenti 153,8 miljoni euroni.
Kusjuures kõige rohkem kasvas käive (üheksa kuu lõikes) Eestis (23,6 protsenti), Lätis ja Leedus aga vähem (vastavalt 5,2 ja 6,8 protsenti). Tõsi, Eesti moodustab müügikäibest kõige väiksema osa (18,3 protsenti), aga tulemustele oli tugeva kasvu mõju küllaltki suur.
Põhjus peitub eelkõige sellest, et Eestis avati viimase aasta jooksul 6 uut poodi ning praeguseks on Aprangal siin müügikohti juba 29.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.