• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 07.02.19, 18:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Värske toidu kampaania aitas Chipotle Mexican Grilli heade tulemusteni

USA restoranikett Chipotle Mexican Grill ületas kvartalikasumiga analüütikute prognoose, kui tugev turundustegevus aitasid meelitada rohkem inimesi nende restoranidesse ning suurendada veebis tehtavaid tellimusi, vahendab Reuters.
Chipotle Mexican Grilli logo Pittsburghis USA-s.
  • Chipotle Mexican Grilli logo Pittsburghis USA-s.
  • Foto: Scanpix/AP Photo/Gene J. Puskar
Chipotle Mexican Grill on püüdnud juba üle kolme aasta kliente tagasi võita pärast seda, kui nende restoranides müüdud toit põhjustas mitmes paigas klientidel toidumürgitust. Chipotle on klientide usaldust tagasi võitnud tänu värske toidu menüüle ning sihitud turunduskampaaniatele.
Chipotle’i viimane kampaania, nimega “For Real” (eesti k. päriselt) jooksis nii sotsiaalmeedia platvormidel kui ka restoranides, näidates nende tacode ja burritode koostisosade värskust.
“Ma usun, et nende maine taastamine on peaaegu lõpule viidud,” ütles Kavar Capital Partnersi juht Doug Ciocca, kelle firma küll ei oma Chipotle’it, kuid neil on positsioone mitmes teises restoraniketis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Chipotle’i detsembris lõppenud kvartalis kasvas interneti kaudu tehtud müük 66%, kui see veel kolmandas kvartalis näitas 48% suurust kasvu. Võrreldav müük ehk müük restoranides, mis on olnud lahti vähemalt 13 kuud, kasvas neljandas kvartalis 6,1%, samal ajal kui analüütikud ootasid 4,5%-list võrreldavat müügi kasvu.
Firma müügikäive kasvas aastaga 10,4% 1,23 miljardi dollarini ning kohandatud aktsiapõhine kasum tuli 1,72 dollarit, mis on oluliselt kõrgem, kui analüütikute oodatud 1,37 dollarit.
Chipotle ootab , et 2019. aastal kasvab selle võrreldavate restoranide käive keskmise ühekohalise protsendipunkti võrra.
Need näitajad ja prognoosid on aidanud Chipotle’i aktsial täna 14,5% tõusta, nii et aktsia maksab 602 dollarit.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele