• OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,34
  • OMX Baltic−0,37%307,15
  • OMX Riga−0,29%891,63
  • OMX Tallinn−0,39%2 086,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 201,24
  • S&P 500−0,27%6 022,24
  • DOW 300,00%42 865,77
  • Nasdaq −0,5%19 615,88
  • FTSE 1000,13%8 864,35
  • Nikkei 2250,55%38 421,19
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,34
  • 09.08.19, 20:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uberi tulemused investoreid ei rõõmustanud

Sõidujagamisfirma Uberi aktsia on neljapäeva õhtul avaldatud tulemuste järgselt kukkunud üle 6%, kui firma jäi teise kvartali tulemsute osas enamikele analüütikute prognoosidele alla, mis on tugevaks kontrastiks päev varem tulemused avaldanud konkurent Lyftile.
Uberi käibe kasv on aeglustunud ning investorid hakkavad üha rohkem vaatama selle poole, millal firma kasumit teenima hakkab. Pildil Uberi silt firma peakontori ees San Franciscos 2014. aasta novembris.
  • Uberi käibe kasv on aeglustunud ning investorid hakkavad üha rohkem vaatama selle poole, millal firma kasumit teenima hakkab. Pildil Uberi silt firma peakontori ees San Franciscos 2014. aasta novembris.
  • Foto: EPA/JOHN G. MABANGLO
Reuters toob välja, et samas ei ole analüütikutest veel keegi langetanud Uberi aktsiareitingut ning ka langus on ligilähedane sellele tõusule, mille Uber tegi neljapäeval peale Lyfti tulemuste avaldamist.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 09.08.19, 06:19
Uberi kolossaalne kvartalikahjum ületab Tallinna ja Riia börsi turuväärtust
Globaalne sõidujagamise lipulaev Uber teenis teises kvartalis üle 5 miljardi dollari kahjumit, millest suur osa oli seotud mais toimunud IPO kuludega.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele