Goldman Sachs annab uusi ja trendikaid IPOsid jahtivatele investoritele nõu – ettevõtteid analüüsides keskenduge käibele, mitte lühiajalisele kasumlikkusele.

- Uberi ja Lyfti aktsiatel pole pärast tänavust IPOt läinud kõige paremini.
- Foto: Reuters
Tänavu on börsile tulnud mitmed suured ettevõtted eesotsas Uberi ja Lyftiga. Aktsiaemissioonide käigus on olnud aga raskusi investorite meelitamisega, sest kasumi teenimise osas ollakse skeptilised. Viimane selline ettevõte on WeWork, kes plaanib peagi börsile tulla. Ettevõte pole aga 9 aasta jooksul suutnud kordagi kasumit teenida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.