• Jaga lugu:

    Mercedes matab 40 miljardit täiselektrilisse mudelivalikusse

    Mercedes-Benzi kontseptsioonauto EQT.Foto: Mercedes-Benz

    Daimler AG sõiduauto- ja kaubikudivisjon Mercedes-Benz kulutab 40 miljardit eurot oma mudelivaliku täiselektriliseks muutmiseks kolme aasta jooksul, teatas firma täna oma strateegiauuenduses.

    2025. aastaks käivitab Mercedes kolm täiselektrilist sõidukiplatvormi: MB.EA keskmistele ja suurtele sõiduautodele, AMG.EA sportlikele autodele ning VAN.EA väikebussidele ja kaubikutele. Teise strateegilise sammuna plaanitakse ise ja koos partneritega panna tööle kaheksa akutehast kogujõudlusega üle 200 gigavatt-tunni jagu akusid aastaks 2030. Kolmas samm on laadimisvõrgustiku rajamine, kus Mercedese partner on näiteks Shell.
    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum
    Seotud lood

    Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
    Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
    Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
    Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
    Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
    Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
    Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
    Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
    Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
    Soome ehitusala otsib töömehi tikutulega
    Soome ehituses on töömeestest karjuv puudus ja seepärast tuleb remondimeest vahel mitu kuud oodata, kirjutab Helsingin Sanomat.
    Soome ehituses on töömeestest karjuv puudus ja seepärast tuleb remondimeest vahel mitu kuud oodata, kirjutab Helsingin Sanomat.