Facebooki muutmine Metaks on üsna ilmne katse nooreneda ja seda päris mitmes mõttes, kirjutab Tallinna Ülikooli meediainnovatsiooni professor Indrek Ibrus.
Skandaalist skandaali liikuv sotsiaalmeediaplatvorm Facebook asus end ümber brändima ja teatas oma uue nime – Meta. Analüüsisime ettevõtte plaane Eesti virtuaal- ja liitreaalsuse organisatsiooni juhi Märt Lumega. Tema sõnul tahtis sotsiaalmeediaettevõte sellega kehtestada end kui tööstusharu kõige innovaatilisem. Eile esitletud uued peaseadmed aitavad Facebookil uute kullaaukude poole liikuda.
Facebooki, kui ettevõtte nimi, muutub Metaks, mis peaks esile tõstma üleminekut virtuaalreaalsusele ja asetama esikohale metaversumi, vahendab Bloomberg.
Ärikeskkonnas, kus kulud kasvavad ja ostujõud on surve all, peab iga ettevõtja otsima viise teha oma tooted ja teenused kliendile kättesaadavamaks. Kuidas seda teha? Placet Järelmaks pakub erakordset lahendust: igal e-poel on nüüd võimalik pakkuda oma klientidele võimalust tasuda kauba või teenuse eest kuni kuue kuu jooksul ja seda täiesti 0% lisakuluga!