• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,62%6 629,75
  • DOW 30−0,55%46 001,03
  • Nasdaq −0,55%22 544,4
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,99
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,62%6 629,75
  • DOW 30−0,55%46 001,03
  • Nasdaq −0,55%22 544,4
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,99
  • 25.12.21, 07:00

Börsipõrsad kotis koguvad jõudu

Pole enam kaugel aeg, mil Balti aktsiaturul noteeritakse esimene SPAC: firmaostufirma või lihtsamalt öeldes põrsas kotis.
Börsipõrsad kotis koguvad jõudu
  • Foto: Raul Mee
Seni vaid suurematel börsidel ja peamiselt USAs tegutsenud SPACid on sel aastal väga laialt levima hakanud – esimesed SPACid noteeriti naabermaade Rootsi ja Soome börsil ning ilmselt on esimese firmaostu­firma Baltimaade börsidel noteerimine pigem kuude kui aastate küsimus. Niisiis on paras aeg uurida, milliseid põrsaid investoreile kotis pakutakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele