• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,26%42 718,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,26%42 718,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 15.02.23, 20:35

Finnairi aktsia saavutas viimase aasta kõrgeima taseme

Finnair teatas kolmapäeval teisest järjestikusest kvartali tegevuskasumist ja lisas, et ootab potentsiaalselt suurt nõudlust Hiina turult, vahendab Reuters.
Finnairi pandeemia-eelne strateegia tugines Aasia liinidele ja lühikestele lennuaegadele üle Siberi, kuid nägi oma mahtude langust seoses Venemaa õhuruumi sulgemisega.
  • Finnairi pandeemia-eelne strateegia tugines Aasia liinidele ja lühikestele lennuaegadele üle Siberi, kuid nägi oma mahtude langust seoses Venemaa õhuruumi sulgemisega.
  • Foto: Andras Kralla
Soome ettevõtte tegevjuht Topi Manner ütles tulemusi kommenteerides, et Hiina leevendas detsembris mõningaid reisipiiranguid algselt prognoositust varem ja äkilisemalt.

Seotud lood

Uudised
  • 24.01.23, 06:00
Piirangud on maas, kuid Hiina turistid ei naase Euroopasse niipea
Tallink: hea, kui saaks ka kolmandiku tagasi
COVIDi piirangute kaotamine Hiinas tuli kogu maailmale üllatusena ja turismisektor peab nüüd uue reaalsusega kohanema, kuid Hiina turistide horde pole Euroopas siiski veel näha.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 12:24
Autode tellimine Euroopast: miks see on 2025. aastal mõistlik valik ja kuidas teha tark otsus
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele