• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,51%19 951,44
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,63
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,51%19 951,44
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,63
  • 05.01.24, 19:00

Need seitse aktsiat elavad igasuguse kriisi üle

Keerulises majanduskeskkonnas kerkivad esile ettevõtted, mis elavad kriise paremini üle, kuna pakuvad kaupu ja teenuseid, milleta inimesed elada ei saa. Investori jaoks on oluline selliste ettevõtete aktsiad leida üles, et oma portfelli kriisi ajal kaitsta.
Majanduslikult raskel ajal eelistatakse luksuskaupadele esmatarbekaupu ja  sooduspakkumisi. Nii tõusis 2008. aasta kriisi ajal USA odavpoodide keti Dollar Tree aktsia ligi 61 protsenti.
  • Majanduslikult raskel ajal eelistatakse luksuskaupadele esmatarbekaupu ja sooduspakkumisi. Nii tõusis 2008. aasta kriisi ajal USA odavpoodide keti Dollar Tree aktsia ligi 61 protsenti. Foto: Dollar Tree
Agressiivne intressimäärade tõstmine keskpankade poolt ning visalt taanduv inflatsioonimäär tekitavad investorites muret võimaliku saabuva majanduskriisi pärast. Nimelt tekitab majanduslangus ka negatiivsete mõjudega doomino­efekti mitmes valdkonnas – kõrgema töötuse taseme, ettevõtete sulgemisi, pankrotte ning ka tarbijakindluse märgatava languse, mis eriti mõjutab luksuskaupade ja mittehädavajalike kaupade müüki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele