Sõna “frantsiis” Eestis just tihti ei kuule. Kuid enamikule meist on tuttavad sellised ettevõtted nagu R-kiosk, Pizzakiosk või Juustukuningad. Need on vaid mõned Eestis tegutsevatest brändidest, mis pakuvad frantsiisivõtmise võimalust. Uurisime frantsiisipidajatelt, kuidas see äri käib ning kas see tasub rahaliselt ära.

- Juustukuningad on selline bränd, millega saab teha frantsiisiäri. Selle rajaja Merit Miller (pildil) teab, et edukad on need ettevõtjad, kes armastavad juustu ja ise ka särasilmselt leti taga kliente teenindavad.
- Foto: Erakogu
Juustukuningate frantsiisi üks asutajatest Merit Miller ütleb, et edukaks on saanud just need frantsiisid, kus ka poeomanik ise aeg-ajalt letis müüb. “Meie frantsiis on eelkõige mõeldud inimesele, kes armastab juustu ja soovib ettevõtjaks hakata,” räägib ta ja lisab, et Sirje Männa on paistnud silma just sellega, et ei karda ise kätt külge panna ning on oma ettevõtte suur fänn.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.