Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
6 moodust, kuidas välisturist oma puhketallu meelitada
Turismitallu satuvad kodumaised külalised puhkama või asutuse suvepäevi pidama tavaliselt soovituse või netist kodulehe leidmise peale. Ent kuidas jõuab info Eesti puhketalu kohta välismaa huviliseni?
Lahemaa rahvuspargis tegutseva Toomarahva talu perenaine Ülle Tamm ütleb, et neile tullakse peamisel vanade taluhoonete pärast.
Foto: Raul Mee
Paljud Eestis turismitalu pidajad usuvad, et turistid jõuavad nendeni tänu soovitustele ja mingit tohutut vaeva enda reklaamimiseks eraldi nägema ei pea. Samas leidub ka teist usku turismiettevõtjaid, kes kliendi leidmise nimel rohkem pingutavad. Millised on nende kogemusele tuginedes parimad reklaamikanalid, mis rahvast nende katuse alla toob?
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.