Keit Ausner • 9. veebruar • 1 min
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Kõik ettevõtted ei peaks Facebookis ja Instagramis olema

Tõenäoliselt püsivad mitmete ettevõtete kontod Facebookis ja Instagramis passiivsena, sest nad ei tea, mida inimestele öelda.   Foto: EPA

Märkimisväärne osa ettevõtetest on endale tänaseks sotsiaalmeediasse kontod loonud, kuid väga paljud neist on pigem passiivsed. Kas ettevõtted peaksid tingimata olema Facebookis ja Instagramis? Ja mida peaksid ettevõtte juhid teadma sotsiaalmeediast?

Äripäeva raadios vastas nendele küsimustele sotsiaalmeedia ekspert Andrus Kiisküla.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt